هزاران نفر در صف اسکن گرانقیمتی که کیم کارداشیان تبلیغ می نماید!، عکس

به گزارش وبمستر وبلاگ، دیجیاتو نوشت: به تازگی یک شرکت از فناوری اسکن MRI جدیدی رونمایی نموده که مدعی است می تواند 500 بیماری از جمله سرطان را در کل بدن به درستی تشخیص دهد.

هزاران نفر در صف اسکن گرانقیمتی که کیم کارداشیان تبلیغ می نماید!، عکس

براساس گزارش تازه CNBC، بیماران نگران و کنجکاو بسیار زیادی به 9 کلینیک Prenuvo در ایالات متحده و کانادا هجوم آورده اند. این شرکت که 5 سال قبل در سیلیکون ولی تأسیس شده است، میخواهد تا سال 2024، 11 ک دیگر ازجمله در لندن و سیدنی افتتاح کند.

هزاران نفر 2500 دلار برای اسکن MRI تمام بدن شرکت Prenuvo پرداخت می نمایند که مدعی است می تواند بیش از 500 بیماری مختلف ازجمله سرطان را تشخیص دهد. اسکن های Prenuvo حدود یک ساعت طول می کشد و به وسیله یکی از رادیولوژیست های آن آنالیز می گردد.

اسکن تازه سرطان Prenuvo

اندرو لیسی، مدیرعامل Prenuvo شرح می دهد که می خواهد به مشتریان این شرکت یاری کند تا متوجه شوند درون بدنشان چه اتفاقی در حال رخ دادن است و فناوری اسکن MRI شرکت او می تواند با شناسایی بیش از 500 بیماری و شرایط پزشکی مانند سرطان، مولتیپل اسکلروز و آنوریسم مغزی به بیماران یاری کند. البته در حال حاضر این اسکن ها به وسیله شرکت های بیمه پشتیبانی نمی گردد و بیماران مجبور هستند تا هزینه زیادی را پرداخت نمایند.

دکتر جولیان سانتاروسا ازجمله افرادی است که این MRI را دریافت نموده و سرطان او با فناوری Prenuvo به میزان ای زود تشخیص داده شده است که نیازی به درمان هایی مانند شیمی درمانی یا پرتو درمانی ندارد. مهم تر اینکه سرطان او در هنگام تشخیص به میزان کافی رشد ننموده بود که زندگی اش را تهدید کند.

  • طراحی عجیب و تازه بی ام و جنجال به پا کرد/ عکس

  • صحنه ای که برای اولین بار دیده شد/ جنگنده رادارگریز چین شلیک کرد/ عکس

دستگاه های MRI سفارشی Prenuvo که سال 2018 مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده را دریافت کردند، می توانند کل بدن انسان را در حدود یک ساعت اسکن نمایند. پس از تکمیل اسکن، تصاویر به وسیله یکی از 30 رادیولوژیست مجاز شرکت آنالیز می گردد و افراد معمولاً نتایج آن را ظرف پنج تا 10 روز کاری دریافت می نمایند.

سیندی کرافورد، بازیگر، اریک اشمیت، رئیس سابق گوگل، ان وویچیکی، از بنیانگذاران 23andMe و تونی فادل، بنیانگذار Nest Labs سرمایه گذاران این شرکت هستند که اواخر سال گذشته 70 میلیون دلار سرمایه گذاری تازه دریافت نموده است. بعلاوه کیم کارداشیان در اینستاگرام از Prenuvo به عنوان ماشین نجات جان انسان ها یاد نموده و پست او بیش از 3.4 میلیون لایک داشته است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 992

به "هزاران نفر در صف اسکن گرانقیمتی که کیم کارداشیان تبلیغ می نماید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران نفر در صف اسکن گرانقیمتی که کیم کارداشیان تبلیغ می نماید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید