آبی ها از قهرمانی دورتر شدند، رکورد شکست ناپذیری منصوریان در آلومینیوم حفظ شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، مصاف استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

آبی ها از قهرمانی دورتر شدند، رکورد شکست ناپذیری منصوریان در آلومینیوم حفظ شد

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

با این نتیجه، استقلال با 44 امتیاز در رده سوم جدول رقابت های لیگ باقی ماند و امید این تیم برای قهرمانی کم رنگ تر شد. همچنین آلومینیوم اراک با 37 امتیاز موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.

نیمه اول

بازی در ابتدای کار بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. شاگردان منصوریان در دقیقه 5 و روی فرار حامد پاکدل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آبی پوشان داشتند اما واکنش سید حسین حسینی مانع گلزنی آلومینیوم شد.

در ادامه تیم آلومینیوم فشار بیشتری در نیمه زمین استقلال آورد اما دفاع آبی پوشان باعث شد نتیجه بازی بدون گل پیش برود.

آبی پوشان پس از فشار تیم حریف سعی کردند به دروازه حریف نزدیک شوند اما حملات نصفه و نیمه شاگردان مجیدی نتوانست استقلال را به گل اول برساند.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه 30، آبی پوشان فرصت مناسبی برای گلزنی روی یک ضربه کاشته در دقیقه 32 داشتند اما شوت مهدی قایدی با واکنش دروازه بان آلومینیوم همراه شد و به تیر دروازه برخورد کرد.

سفید پوشان اراکی در دقایق پایانی باز هم سعی داشتند خود را به محوطه جریمه استقلال نزدیک کنند اما حملات این تیم نتیجه ای نداشت و بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه اول و در دقیقه 46، سیاوش یزدانی روی یک ارسال کرنر فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه و در دقیقه 52، تعیین عباسیان روی یک ضربه کاشته موقعیت خوبی برای تهدید کردن دروازه استقلال داشت اما واکنش خوب سید حسین حسینی باعث نتیجه بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقیقه 63 بازی، سید حسین حسینی روی یک اشتباه، خطای پاس به عقب به نفع شاگردان منصوریان داد اما ضربه بازیکنان آلومینیوم با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

آلومینیوم پس از این موقعیت باز هم فرصت گلزنی برای خود ایجاد کرد اما واکنش های حسینی باز هم مانع گلزنی سفیدپوشان اراکی شد.

در دقیقه 67 بازی، محمد نادری روی نفوذ خود به محوطه جریمه آلومینیوم، فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و مطهری توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد اما گل مردود اعلام شد.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه 75، دو تیم تلاش زیادی کردند تا به دروازه یکدیگر نزدیک شوند اما حملات ناتمام دو تیم نتوانست تغییری در فرایند بازی ایجاد کند. شاگردان مجیدی تا دقایق پایانی فشار زیادی روی حریف آوردند اما تلاش آبی ها نتیجه ای در بر نداشت.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری نتیجه ای نداشت تا این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان برسد و علیرضا منصوریان رکورد شکست ناپذیری خود را در تیم آلومینیوم حفظ کند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (دقیقه 73- متین کریم زاده)، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر (دقیقه 45- سید احمد موسوی)، مهدی مهدی پور (دقیقه 46- فرشید اسماعیلی)، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (دقیقه 73- آرمان رمضانی)

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات (دقیقه 77- جهانبخش طاهر)، پوریا آریاکیا، محمد ایران پوریان (دقیقه 69- مصطفی احمدی)، سید مهدی حسینی، تعیین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 395

به "آبی ها از قهرمانی دورتر شدند، رکورد شکست ناپذیری منصوریان در آلومینیوم حفظ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی ها از قهرمانی دورتر شدند، رکورد شکست ناپذیری منصوریان در آلومینیوم حفظ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید