نام مهاجم نو پرسپولیس لو رفت!

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران: پرسپولیس جابجایی تابستانی را خیلی سریع شروع کرد و روز گذشته علیرضا ابراهیمی، مدافع گل گهر سیرجان را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفت. البته که به غیر از او، نام شد علی نعمتی، مدافع باشگاه پدیده هم وارد ساختمان این باشگاه شده تا صحبت های مقدماتی را انجام دهد.

نام مهاجم نو پرسپولیس لو رفت!

به گزارش خبرنگاران، تمرکر پرسپولیس در روز های گذشته فقط معطوف به خرید مدافع نبوده است، چون به نظر می رسد یحیی گل محمدی از همین حالا جانشین احتمالی شهریار مغانلو را پیدا کرده است. شهریار بازیکن سانتاکلارا پرتغال است و این باشگاه پرتغالی برای فروش قطعی این بازیکن به پرسپولیس طلب رقمی نزدیک به 500 هزار دلار کرده است؛ رقمی سنگین که پرسپولیس از عهده پرداختش برنمی آید.

اگرچه پیش از این شایعه شده بود سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان در فهرست خرید پرسپولیس و جانشینی شهریار مغانلو قرارداد، ولی به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد پای مهاجم جدیدی به میان آمده و صحبت های اولیه هم اجرا شده است. این بازیکن حامد پاکدل مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک است که 10 گل با پیراهن این تیم در فصل گذشته زد. پرسپولیسی ها اگر نتوانند کار های ماندن شهریار مغانلو را درست کنند آن وقت حامد پاکدل را به نام جایگزین او می خرند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 451

به "نام مهاجم نو پرسپولیس لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام مهاجم نو پرسپولیس لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید