اولیانوف: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالاً چهارشنبه برگزار می گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا 14 فروردین (25 فروردین) در وین برگزار می گردد.

اولیانوف: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالاً چهارشنبه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا 14 فروردین (25 فروردین) در وین برگزار می گردد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز آدینه و پس از انتها نشست وین در مصاحبه با خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد که به منظور احیای برجام باید همه تحریم ها -اعم از تحریم هایی که در برجام به آنها اشاره شده و تحریم هایی که دولت ترامپ علیه ایران وضع نموده است- لغو گردد.

عراقچی ساعاتی پس از انتها نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، در مورد گزارش یک رسانه ژاپنی درباره اختلافات پیرامون برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: به هر حال طرفین مواضع خاص خود را دارند و اگر این مواضع با یکدیگر انطباق داشت که دیگر نیازی به این همه مصاحبه نبود. تفاوت هایی بین مواضع طرفین وجود دارد و این طبیعت هر مذاکره ای است. مذاکره باعث می گردد که این مواضع به هم نزدیکتر گردد؛ خواسته های ما تأمین گردد و خواسته های طرف مقابل که به بازگشت ایران به تعهداتش است نیز تأمین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 277

به "اولیانوف: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالاً چهارشنبه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالاً چهارشنبه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید