جزئیات ثبت نام و برگزاری دوره های کاردانی نظام جدید 1400 اعلام شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درباره جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید در سال 1400 شرح داد.

جزئیات ثبت نام و برگزاری دوره های کاردانی نظام جدید 1400 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای بیان کرد که سامانه ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 صورت اینترنتی از روز یکشنبه 30 خرداد تا روز یکشنبه 6 تیر 1400 فعال می گردد.

براین اساس همه متقاضیان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت نام در 30 خردادماه 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. آزمون آن دسته از رشته های کاردانی نظام جدید که پذیرش در آن ها به شیوه با آزمون است در روز آدینه 22 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ فهرست مجموعه های ثبت نامی با ذکر مشخصه شیوه پذیرش و دیپلم های مجاز به تحصیل در هر رشته گرایش و منابع و ضرایب دروس 5 مجموعه ثبت نامی پذیرش با آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 179

به "جزئیات ثبت نام و برگزاری دوره های کاردانی نظام جدید 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام و برگزاری دوره های کاردانی نظام جدید 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید