خبرنگاران رییس سازمان مدیریت کرمان: حقوق کارکنان دولت تا دوشنبه واریز می گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، کرمان - خبرنگاران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: حقوق کارکنان دولت در دوره اسفندماه امسال تا پس فردا(دوشنبه) در این استان پرداخت می گردد.

خبرنگاران رییس سازمان مدیریت کرمان: حقوق کارکنان دولت تا دوشنبه واریز می گردد

به گزارش خبرنگاران، جعفر رودری شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اضافه نمود: براساس آخرین عملکرد 11 ماهه خزانه در بخش هزینه ای 527 میلیارد تومان پرداختی حقوق و مزایای استان کرمان است و کسری بعضی دستگاه ها تامین شده و مسئله ای در این حوزه وجود ندارد.

وی گفت: اعمال 50 درصدی فوق العاده ویژه در استان کرمان نزدیک به 100 میلیارد تومان بار اقتصادی داشت که در کشور تامین نشد لذا دستگاه ها با وجود صدور احکام برای عملیاتی شدن آن مجبور به پرداخت از سایر بخش ها شدند و تحت فشار بودند.

وی با قدردانی از استاندار کرمان برای پیگیری این اعتبارات در سطح ملی گفت: با وجود این پیگیری ها تقریبا کسری فوق العاده ویژه دستگاه های اجرایی استان کرمان تامین می گردد و تا به امروز 70 درصد آن محقق شده که بخشی از محل فروش اموال و مابقی مازاد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: مقرر شد خزانه در پرداخت همکاری کند و دستگاه ها پیگیری نمایند که مسائل این حوزه برطرف گردد.

وی اضافه نمود: مازاد درآمدی استان کرمان یکهزار و 300 میلیارد تومان است و عددی برای مبنا در پرداخت مازاد درآمدها به استان ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه صندلی کرمان در این حوزه مطلوب و خاص ارزیابی می گردد گفت: استان کرمان در این حوزه محق است و امیدواریم تامین رقم پیش از سال اتفاق بیفتد.

رودری توضیح داد: 345 میلیارد تومان منابع نقدی تخصیص اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای تا به امروز به استان واصل شده و نزدیک 87 درصد این منابع جذب شده لذا ضرورت دارد که مدیران باقی مانده را به موقع جذب نمایند.

وی بیان داشت: 715 میلیارد تومان اسناد خزانه در مدیریت استان کرمان است که از این میزان 48 درصد برابر با 341 میلیارد تومان جذب شده و بیش از نیمی از آن باقی مانده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه گرچه زمان جذب اعتبارات تا انتها اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شد اما احتیاج به حساسیت و سرعت بیشتر وجود دارد گفت: در این زمینه میزان جذب اسناد استانی 38 درصد و ملی 60 درصد است.

وی ادامه داد: در کنار تاکید بر جذب، نظارت بر جذب اعتبارات به لحاظ کیفی ضروری است و دستگاه های نظارتی به صورت جدی روی آن و همچنین نظارت کیفی طرح های عمرانی تاکید داشتند زیرا عمر این طرح ها با استاندارد فاصله دارد و به معنی بهره برداری از یک دوم عمر تعریف شده با هزینه کامل است.

وی بیان کرد: میزان 222 میلیارد تومان اسناد تصویه نوع اقتصادیاتی استان کرمان به تهران معرفی که تا به امروز 67 میلیارد تومان تایید و ورق تصویه 50 میلیارد تومان صادر و به دستگاه ها ابلاغ شده است.

رودری اضافه نمود: نوع دوم اسناد بانکی استان کرمان به میزان 570 میلیارد تومان به تهران معرفی که 25.5 میلیارد تومان به استان واصل و 9.8 میلیارد تومان ورق تصویه صادر شده که مابه تفاوت آن پرداخت می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 218

به "خبرنگاران رییس سازمان مدیریت کرمان: حقوق کارکنان دولت تا دوشنبه واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس سازمان مدیریت کرمان: حقوق کارکنان دولت تا دوشنبه واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید