خبرنگاران طرح اصلاح ساختار بودجه به صحن علنی می رود

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از برطرف ایرادات طرح اصلاح ساختار بودجه درباره نحوه توزیع اعتبارات استانی اطلاع داد و اضافه کرد: طرح اصلاحی برای تصویب به صحن علنی ارسال می گردد.

خبرنگاران طرح اصلاح ساختار بودجه به صحن علنی می رود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، محمد خدابخشی با تشریح نشست عصر سه شنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگاران گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه بعضی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان استان های کم تر برخوردار مورد آنالیز نهاده شد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: پیش از این 7 ایراد اصلاح شده بود و در این نشست دو بند 7 و 8 که مراعا مانده بود، مورد آنالیز و در نهایت حذف شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض بعضی نمایندگان به نحوه توزیع بودجه استانی گفت: تعدادی از نمایندگان به بند 7 طرح اعتراضاتی داشتند که در این نشست مقرر شد این بند حذف گردد تا پس از انجام کار کارشناسی بیشتر، در طرح بعدی اصلاح ساختار بودجه لحاظ گردد.

خدابخشی اعلام کرد: با برطرف ایرادات در طرح اصلاح ساختار بودجه که بر اساس نظر شورای نگهبان نسبت به این مصوبه بود، گزارش آن به صحن علنی ارسال خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 139

به "خبرنگاران طرح اصلاح ساختار بودجه به صحن علنی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح اصلاح ساختار بودجه به صحن علنی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید