خبرنگاران مقام پیشین اف بی آی: شاید انفجار نشویل تکرار شود

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران - خبرنگاران - یکی از مقام های پیشین پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) هشدار داد که ممکن است وقایعی مانند انفجار نشویل در آینده تکرار شوند.

خبرنگاران مقام پیشین اف بی آی: شاید انفجار نشویل تکرار شود

به گزارش دوشنبه خبرنگاران، فرانک فیگلیوزی (Frank Figliuzzi) به شبکه خبری سی بی اس گفت: فکر می کنم که انفجار نشویل بیدارباش و هشداری برای همه ما بود که چقدر زیرساخت هایمان آسیب پذیر بوده و یک فرد می تواند به راحتی چنین اقدامی را انجام دهد.

فیگلیوزی از مردم آمریکا خواست تا بی نهایت مراقب اطرافیانشان که در مورد امکان و یا توانایی انجام چنین انفجارهایی سخن می گویند، باشند.

به گفته سی بی اس، گویا عامل انفجار مرکز ایالت تنسی از فن آوری نسل 5 ارتباطات سیار ناراضی بوده و شایعات پیرامون آن را باور داشته است.

فیگلیوزی در این ارتباط گفت: ما در جامعه بسیار سیاست زده ای زندگی می کنیم. دودستگی ها بسیار خطرناک شده و شایعات فضای مجازی به این آتش دامن می زند. اطلاع دارم که گروه ها و افرادی وجود دارند که نسل 5 ارتباطات سیار را دلیل به وجود آمدن بیماری کووید-19 می دانند.

وی هشدار داد که ترکیبی از شایعات که نسل 5 و همه گیری کرونا را زیر سؤال برده و عصبیت های انتخاباتی و مراسم تحلیف ممکن است در آینده نزدیک به حملات مشابهی منجر شود.

مقام های فدرال آمریکا پیشتر با شناسایی هویت عامل بمب گذاری در نشویل ایالت تنسی اعلام کردند که آنتونی کوئین وارنر در جریان انفجار کشته شده است.

مقام های فدرال همچنین اعلام کردند هیچ شواهدی وجود ندارد که کسی در اجرای این انفجار مشارکت کرده باشد.

انفجار ناشی از بمب گذاری یک خودروی کاروان که در نخستین ساعات روز کریسمس (بامداد جمعه گذشته بوقت محلی) رخ داد باعث تخریب 41 واحد کسب وکار و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 111

به "خبرنگاران مقام پیشین اف بی آی: شاید انفجار نشویل تکرار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام پیشین اف بی آی: شاید انفجار نشویل تکرار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید