خلاء استقلال در خط دفاعی، مجیدی ترکیب خود را تغییر می دهد؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، نبود روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در بازی برابر گل گهر موجب شده است تا آبی پوشان مرکز در خط دفاعی دچار مشکلاتی باشند.

خلاء استقلال در خط دفاعی، مجیدی ترکیب خود را تغییر می دهد؟

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته ششم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان ساعت 16:00 در استادیوم امام علی سیرجان به مصاف هم می فرایند.

در تمرین روز دوشنبه آبی پوشان مرکز، روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند به دلیل سرماخوردگی نمی توانند آبی ها را در بازی مقابل گل گهر همراهی نمایند و باید خود را برای بازی هفته بعد استقلال آماده نمایند.

مصدومیت 2 مدافع استقلال برای بازی مقابل گل گهر، شرایط دفاعی آبی پوشان برای این بازی مقداری پیچیده نموده است. مجیدی تا اینجای کار در ترکیب های خود معمولا از 3 مدافع استفاده می کرد که مرادمند یکی از مهره های اصلی این ترکیب 3 مدافع استقلال بود و مصدومیت روزبه چشمی نیز که او هم از مدافعان استقلال است باعث شده به نظر برسد مجیدی و کادر فنی آبی ها تغییراتی نسبت به ترکیب خود ایجاد خواهند کرد.

با این وجود 2 حالت را می توان برای ترکیب دفاعی استقلال در نظر گرفت. حضور عارف آقاسی در فهرست استقلال در بازی این تیم برابر گل گهر، این احتمال را می دهد که مجیدی با ترکیب 3 دفاعه، یعنی یزدانی، آغاسی و دانشگر به میدان برود و محمد جواد به آفرین، مدافع جوان استقلال هم می تواند یکی از گزینه های دیگر مجیدی برای این ترکیب باشد.

حالت دوم ترکیب دفاعی استقلال، استفاده از 2 مدافع مرکزی خواهد بود و مجیدی با نبود مهره های تاثیرگذار تیمش، محتمل است با سیستم 4 دفاعه به میدان برود و ریسک بازیکنان نو را در ترکیب اصلی به جان نخرد.

با وجود اتفاقات و مصدومیت هایی که برای بازیکنان تیم استقلال و مشکلاتی که در خط دفاعی برای این تیم به وجود آمده است، باید دید مجیدی چه ترکیبی را برای این مصاف انتخاب خواهد نمود. سرمربی آبی ها تا اینجای کار در ترکیب خود معمولا تغییرات قابل توجهی را رقم زده است اما در خط دفاعی بیش تر از نفرات ثابتی استفاده نموده بود و این مساله شاید کار را برای مجیدی مقداری سخت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 599

به "خلاء استقلال در خط دفاعی، مجیدی ترکیب خود را تغییر می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاء استقلال در خط دفاعی، مجیدی ترکیب خود را تغییر می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید