شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال، حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می ماند؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، رسانه های ترکیه ای از کوشش باشگاه فنرباغچه برای توافق با سرمربی تازه الهلال خبر دادند.

شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال، حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می ماند؟

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که گفته می شد لئوناردو ژاردیم پرتغالی امروز (چهارشنبه) وارد ریاض می گردد، پایگاه خبری 365 ترکیه این مربی را گزینه اصلی راهنمایی فنرباغچه در فصل آینده لیگ ترکیه دانست.

به نوشته این پایگاه، مسئولان باشگاه فنرباغچه با وجود توافق رسمی ژاردیم با الهلال کوشش می نمایند این مربی پرتغالی را به خدمت بگیرند. مدیران این باشگاه راهنمایی فنرباغچه را در فصل آینده به امره بلوزاوغلو، ملی پوش سابق فوتبال ترکیه نخواهند سپرد و به همین خاطر، مذاکرات خود را با ژاردیم شروع نموده اند.

زکو اوزوندورکان، روزنامه نگار ورزشی ترکیه در این خصوص نوشت: علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه به سبک فوتبال پرتغال علاقه مند است و به همین علت می خواهد ژاردیم راهنمایی این تیم را در فصل آینده بپذیرد.

در صورتی که مربی پرتغالی پیشنهاد این باشگاه را قبول کند، مذاکره با الهلال برای جلب رضایت بر اساس مفاد قرارداد و با پرداخت غرامت شروع خواهد شد.

خبر مذاکره فنرباغچه با ژاردیم در حالی منتشر شده که باشگاه الهلال برای شروع اردوی تدارکاتی خود در اتریش آماده می گردد و در صورت عدم حضور مربی پرتغالی، حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا پیش از انتخاب مربی نو، بدون سرمربی راهی اردوی اروپایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 438

به "شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال، حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیخون فنرباغچه به نیمکت الهلال، حریف استقلال باز هم بدون سرمربی می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید