عباسی: با همه بازیکنانم یک جلسه تمرین مشترک هم نداشتیم، مردانه جنگیدیم

به گزارش وبمستر وبلاگ، سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها در این ملاقات جنگیدند، اشتباهاتی هم داشتیم که می توانستیم آنها را اصلاح کنیم.

عباسی: با همه بازیکنانم یک جلسه تمرین مشترک هم نداشتیم، مردانه جنگیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا عباسی، سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان پس از پیروزی تیمش برابر پرواز هوانیروز،گفت: ابتدا به چهار تیمی که بالای جدول با هم رقابت می نمایند تبریک می گویم، واقعاً بازی های جذابی را از آنها مشاهده کردیم هر کدام از این بازی ها برای ما حکم یک فینال را داشت. در بازی قبل و پس از نتیجه ای که گرفتیم سعی کردیم به سرعت بازیکنان را ریکاوری کنیم و آنها را از لحاظ ذهنی برای این بازی آماده کنیم. بچه های ما واقعا جنگیدند و خداراشکر نتیجه ای را که خواستیم از این بازی گرفتیم.

وی تاکید نمود: منتظر نتیجه ملاقات کیمیا کاشت و گچساران هستیم اگر کیمیا کاشت برنده این ملاقات گردد ماندن ما در لیگ یک روز قبل از خاتمه مسابقات قطعی است در غیر این صورت برابر کیمیا کاشت می جنگیم تا نتیجه آن را به دست بیاوریم.

عباسی اضافه کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها در این ملاقات جنگیدند اشتباهاتی هم داشتیم که می توانستیم آنها را اصلاح کنیم و خیلی راحت تر نتیجه را به دست آوریم اما این نکته را باید بگویم که تیم ما که امروز اینجاست شاید یک جلسه هم تمرین مشترک با همه بازیکنانش نداشته است. دوستانی از شرایط تیم ما اطلاع ندارند فکر می نمایند یک ماه قبل از این مسابقات تمرین داشتیم اما به دلیل مسائل و مسائل اقتصادی که تیم ما داشت ما یک روز قبل از مسابقات در تهران به هم پیوستیم و تنها یک جلسه تمرین سبک در تهران داشتیم. قطعاً بازی به بازی بهتر می شویم، اینها بازیکنانی هستند که لیاقت این را دارند در بالای جدول بجنگند نه در پایین جدول. باز هم خدا را شکر می کنم که توانستیم یک بازی خوب را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد داوری این ملاقات گفت: داوری بسیار عالی بود. اشتباه داوری جزئی از بازی است و آن را می پذیریم اما زمانی که اشتباه ادامه دار گردد آن را بر نمی تابیم و به عنوان مربی باید از حق تیم دفاع کنم. در همین جا از داورانی که به آنها بی ادبی کردم، عذر خواهی می کنم. ما داوران جوان و خوبی داریم و می توانیم با استفاده از داوران ملی و بین المللی سطح داوری را از این هم بالاتر ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 169

به "عباسی: با همه بازیکنانم یک جلسه تمرین مشترک هم نداشتیم، مردانه جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: با همه بازیکنانم یک جلسه تمرین مشترک هم نداشتیم، مردانه جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید