فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش وبمستر وبلاگ، فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی ویژه دانشجویان شاغل به تحصیل، دانش آموختگان نیمه دوم سال 98 و 99 از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد.

فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی ویژه دانشجویان شاغل به تحصیل، دانش آموختگان نیمه دوم سال 98 و 99 از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد.

به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً هدایت این استعداد های درخشان به سمت اولویت های راهبردی کشور، دانشگاه تبریز هر ساله در قالب برگزاری جشنوار های دانشجویی، جایز های تحت عنوان جایزه بزرگ علمی دانشجویی جایزه علی پولاد را به حائزین شرایط اعطا می کند.

دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال 99 یا نیمه دوم سال 99 فارغ التحصیل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از دانشگاه های منتخب سپری کرده باشند، می توانند نسبت به تهیه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام کنند. از متقاضیان دعوت می شود ابتدا شیوه نامه اجرایی جایزه را که از طریق وبسایت ir.ac.tabrizu.dotsa در دسترس عموم واقع شده است، به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 216

به "فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی از سوی دانشگاه تبریز اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید