مبارزه 10 تیم در لیگ برتر تکواندو، تاریخ برگزاری لیگ مشخص شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام سازمان لیگ، مسابقات لیگ تکواندو از 4 دی ماه کار خود را آغاز می کند که شیوه نامه برگزاری رقابت ها اعلام شد. بر این اساس در این شیوه نامه تاریخ دقیق رقابتهای لیگ در رده های سنی مختلف و در دو گروه مردان و زنان تعیین شد.

مبارزه 10 تیم در لیگ برتر تکواندو، تاریخ برگزاری لیگ مشخص شد

طبق این شیوه نامه نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس با حضور 10 تیم در دو گروه A و B و طی روزهای 4 و 5 دی ماه و 11 و 12 دی ماه برگزار می شود. مرحله نهایی نیز روز 17 بهمن ماه پیگیری می شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک جام نقش جهان با حضور 4 تیم روز 19 دی ماه انجام خواهد شد. مرحله نخست بیست و سومین دوره رقابت های لیگ نوجوانان پسر جام آینده سازان المپیک با حضور 11 تیم در سه گروه A، B و C در روزهای 25 و 26 دی ماه پیگیری می شود. مرحله نهایی رقابت ها نیز روز 16 بهمن ماه است.

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بانوان جام کوثر با رقابت 4 تیم روز 3 بهمن ماه برگزار خواهد شد. مرحله نخست یازدهمین دوره رقابت های لیگ نوجوانان دختر جام آینده سازان المپیک نیز با حضور 7 تیم در دو گروه A و B و طی روزهای 9 و 10 بهمن ماه انجام می شود و مرحله نهایی نیز روز یکم اسفندماه است.

تاریخ های اعلام شده در تمامی مسابقات فوق در صورت توقف لیگ های ورزشی در کشور (با توجه به شرایط کنونی) از سوی واحدهای مربوطه، قابل تغییر می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 35

به "مبارزه 10 تیم در لیگ برتر تکواندو، تاریخ برگزاری لیگ مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه 10 تیم در لیگ برتر تکواندو، تاریخ برگزاری لیگ مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید