متن، اس ام اس و پیام کوتاه تسلیت سالگرد فوت برادر و خواهر دوست، همکار و اقوام

به گزارش وبمستر وبلاگ، گزیده ای از پیام های تسلیت کوتاه، اس ام اس کوتاه تسلیت، متن زیبا کوتاه تسلیت به مناسبت فوت برادر و خواهر را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می گذرد.

متن، اس ام اس و پیام کوتاه تسلیت سالگرد فوت برادر و خواهر دوست، همکار و اقوام

خبرنگاران| مرگ رویدادی است که در چرخه زندگی هر انسانی اتفاق می افتد بنابراین هر کس در مقطعی از زندگی داغدار از دست دادن عزیزانش می شود در این میان مرگ نزدیکان مصیبتی بزرگ است که تحمل آن بسیار سخت و جانکاه است که قلب هر کسی را به درد می آورد. لذا از دست دادنشان برایمان فقدانی بزرگ محسوب می شود در این شرایط با فرستادن پیام تسلیت می توانیم تسلی خاطر بازماندگان باشیم.

به همین مناسبت در این مطلب مجموعه ای گزیده ای از از نظر خوانندگان محترم می گذرد.

********************

یک سال سال از هجر خواهر محترم تان سپری شد ولی باید بگویم که حتی گذر زمان توان زدودن عشق و یاد ایشان را از هستی و وجودمان ندارد. اولین سالگرد درگذشت ... را به خاطر خوبی ها، مهربانی ها و ایثارش گرامی می داریم.

********************

درود بر انسان های خوب آنان که در اندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند تا آنجا که یاد و خاطرش همیشه در دلها می ماند. اولین سالگرد غروب غم انگیز خورشید زندگی تان برار محترم را با همه دلتنگی ها و حسرت ها، تسلیت عرض می کنم.

******************

در سالگرد درگذشت خواهر گرامی تان سجده شکر به درگاه پروردگار فرود می آوریم که توفیق صبر بر مصیبت را به شما ارزانی داشتی. همیشه به یاد انسانی هستیم که زیباترین های زندگی را در ذهنمان جاودانه ساخت.

******************

ای کاش رفتن خواهر عزیزتان را بازگشتی و فراق ایشان را صبری و دریای دردمان را مرهمی بود. یک سال پیش به صفای وجودش و امروز به اعتبار نام نیکش می بالیم. اولین سالگرد هجرت ابدی مرحوم ... را تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

****************

یکسال است که دلتنگی های غروب را با بودن در کنار مزارش، سپری می کنیم و در نهایت ناباوری، باورمان شده که او دیگر نیست، دیگر نمی آید و دیگر نباید منتظرش باشیم، دیگر آن شمع فگردان را نمی بینیم ولی طنین صدای دلنشینش همچنان در گوش ما و مهربانیش در قلب ما و زیبایی چهره اش در یاد ماست. سالگرد وفات برادر عزیزتان را تسلیت عرض می کنم.

********************

یک سال از وفات خواهرتان گذشت؛ او که دانشش، خانه ها را پایدار و راه ها را هموار می ساخت؛ او که مهربانی را گسترده می خواست و انسانیت را ستایش می کرد؛ هیچکس چون او سرود زیبای یاری رساندن بر قله های رفیع عشق را بی هیچ ادعا و بی هیچ چشم داشتی فریاد نمی کرد و آنگاه که باید یاری می شد، هیچکس را یارای یاری رساندن به او نبود. سالگرد درگذشتش تسلیت باد.

**************

سالگرد درگذشت خواهر محترم تان را به شما

و خانواده محترمتان تسلیت عرض کرده

برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما

و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم

****************

ای کاش رفتن برادر عزیزتان را بازگشتی و فراق ایشان را صبری و دریای دردمان را مرهمی بود. یک سال پیش به صفای وجودش و امگرد به اعتبار نام نیکش می بالیم. اولین سالگرد هجرت ابدی مرحوم … را تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش گرامی.

*************

درگذشت خواهر عزیز تان چنان سنگین و جانسوز بود که حتی پس از گذشت یک سال به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. سالگرد وفات ایشان را به شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می کنم.

********************

یک سال است که شما خواهر عزیزتان را از دست داده اید. وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می دهیم، فرشته ای در بهشت نصیبمان می شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته ای دارید که الان برشما نظاره گرست. سالگرد درگذشت ... را تسلیت عرض می کنم.

**********************

چه ناباورانه یک سال از غروب غم انگیز پدر عزیزتان گذشت. سخت ترین روزهای زندگیتان را تجربه کردید و ما بر دل آتش گرفته تان اشک غم باریدیم. سالگرد وفات آن عزیز را تسلیت عرض می کنم.

********************

یک سال صبوری شما در غم از دست دادن مادر عزیزتان شایسته تحسین است. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرید.

********************

منبع: فرادید
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 15

به "متن، اس ام اس و پیام کوتاه تسلیت سالگرد فوت برادر و خواهر دوست، همکار و اقوام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن، اس ام اس و پیام کوتاه تسلیت سالگرد فوت برادر و خواهر دوست، همکار و اقوام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید