تور ایتالیا: محمدیان: رزومه های دو مربی از ایتالیا و کانادا درحال آنالیز است

به گزارش وبمستر وبلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: بعد از آنالیز های انجام شده رزومه دو مربی از کشورهای ایتالیا و کانادا درحال آنالیز است تا به توافق برسیم.

تور ایتالیا: محمدیان: رزومه های دو مربی از ایتالیا و کانادا درحال آنالیز است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فریبا محمدیان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: بعد از آنالیز های اجرا شده تا امروز یکی از مربیان پیشنهادی از کشور ایتالیا و دیگری از کشور کانادا است که رزومه هایشان درحال آنالیز است، چون باید به توافق دو طرفه برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با انتخاب این مربی خارجی احتیاج والیبال بانوان رفع گردد و با انتخاب مربی خارجی احتیاج ما صددرصد تامین گردد. ورود مربیان خارجی و اضافه شدن به کادر فنی با پیشنهاد سرمربیان فعلی ما است و آنها هم استقبال می نمایند. احتیاجها هم سنجیده شده است و با توجه به آن فکر می کنم به زودی خبرهای خوبی خواهیم داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره هزینه و قرارداد این مربی خارجی، گفت: کوشش ما این است که از حمایت صددرصدی فدراسیون دنیای والیبال استفاده کنیم. ضمن اینکه نگاه بخش فنی ما این است که قرارداد وی در مرحله اول کوتاه مدت باشد سپس با ارزیابی عملکرد وی و اینکه مربی منتخب عملکرد خوبی داشته باشد به میان مدت و بلند مدت تبدیل کنیم.

وی به موقعیت خوب داورزنی در فدراسیون دنیای والیبال اشاره نمود و اضافه کرد: داورزنی به علت موقعیت مناسب شان در فدراسیون دنیای فرصت هایی را ساخته، شناسایی و عملیاتی می نماید یکی از این فرصت ها حمایت های فدراسیون دنیای در برنامه مختلف برای یاری به کشورهایی است که می خواهند والیبال شان را به شکل مدرن توسعه دهند و از آنجایی که ارتباطاتی از لحاظ دیپلماسی ورزشی در فدراسیون ایران و دنیای وجود داشت یاری کرد تا فرصتی برای در اختیار قرار دادن مربیان رده بالا ایجاد کند.

محمدیان با اشاره به موقعیت خوب مربیان والیبال مرد ایران، گفت: باتوجه به اینکه در بخش مربیان بخش آقایان به درجاتی رسیده اند که سایر کشورها از تجاربشان استفاده می نمایند و در ایران هم شرایط شان بسیار قابل قبول است بنابراین داورزنی این فرصت را برای بانوان فراهم کرد و براساس برنامه ریزی هایی که طی چندین ماه گذشته شد این اتفاق خوب رقم می خورد.

وی ادامه داد: درحال آنالیز رزومه های مختلفی هستیم که پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران و دنیا است که به زودی نهایی می گردد و به کادر فنی در رده های سنی مختلف این مربی خارجی خانم اضافه می گردد تا با توجه به احتیاج والیبال بانوان به کادر فنی یاری کند. از طرفی هم بازیکنان ارتقاء پیدا می نمایند و هم می توانیم از یاری های آموزشی دیگر این فرد بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 559

به "تور ایتالیا: محمدیان: رزومه های دو مربی از ایتالیا و کانادا درحال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: محمدیان: رزومه های دو مربی از ایتالیا و کانادا درحال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید