مصطفی الکاظمی با ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز جمعه با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه میان بغداد و ریاض رایزنی کردند.

مصطفی الکاظمی با ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای گفتند که نخست وزیر عراق در جریان این تماس تلفنی همچنین جویای سلامتی بن سلمان شد، چرا که ولیعهد سعودی اخیراً تحت یک عمل جراحی قرار گرفته است.

این تماس تلفنی درحالی انجام شد که بن سلمان به تازگی با یک چالش جدی روبرو شده است و آن، افشای نقش آفرینی در قتل جمال خاشجقی است. به همین دلیل، اخیراً شبکه خبری سی ان ان با استناد به اسناد فوق محرمانه که تازگی به دست آورده، گفت که قاتلان اجیر شده خاندان سعودی برای کشتن روزنامه نگار و منتقد سیاسی عربستانی از دو فروند جت اختصاصی متعلق به شرکت هوانوردی اسکای پرایم استفاده کرده اند. شرکت هوانوردی مزبور تحت مالکیت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی است.

این گزارش همچنین اعلام می کند که این اسناد در رابطه با یک دادخواست حقوقی کانادایی در اوایل سال میلادی جاری ارائه شده و به امضای وزیر سعودی که دستورات ولیعهد را انتقال می داد، رسیده است. با انتشار گزارش مذکور، ولیعهد سعودی با یک چالش جدی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 205

به "مصطفی الکاظمی با ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی الکاظمی با ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید