مطلق زاده: مسئولان استان و نماینده های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت مدعی شد بازیکنان این تیم شش ماه است که پول نگرفتند و این موضوع همه آنها را از لحاظ ذهنی و تمرکز با مشکل روبرو کرده است.

مطلق زاده: مسئولان استان و نماینده های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟

محمود مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیمش برابر ذوب آهن گفت: ما در این بازی به هیچ عنوان نمایش خوبی نداشتیم و با آن تیمی که خیلی ها انتظار دارند، فاصله داشتیم. همین موضوع باعث شکست ما شد و البته حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و سه امتیاز را گرفت.

وی در مورد عدم نتیجه گیری صنعت نفت در بازی های گذشته شرح داد: مشکل اصلی در تیم ما به مسائل مالی مربوط می شود و الان شش ماه است که پول نگرفتیم. فوتبال تنها منبع درآمد ماست و طبیعتاً وقتی بازیکن شش ماه پول نگیرد از لحاظ ذهنی و تمرکز به هم می ریزد. این مسئله ای بود که فصل گذشته و همچنین در سال های گذشته با آن دست و پنجه نرم و همیشه هم بابت این مسائل ضرر کردیم. ما مسئولیت خودمان را انجام می دهیم و دیدید که تا چند هفته پیش چقدر خوب نتیجه گرفتیم، ولی مسائل مالی همه چیز را خراب می کند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در انتها اعلام کرد: بازیکن نیاز به انگیزه و روحیه دارد، ولی ما چطور با این شرایط روحیه داشته باشیم؟ خواهش من از مسئولان استانی و کنندگان مجلس این است که تا دیر نشده، مسائل ما را برطرف کنند. آیا آنها حاضر هستند شش ماه حقوق نگیرند؟ دیگر نمی توان توپ را به زمین بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت انداخت، چون ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و حالا نوبت مسئولان است که مسائل را برطرف کنند. صنعت نفت در دیگر شهرهای ایران و حتی خارج از کشور هم طرفدار دارد. ما تیم کوچکی نیستیم و نباید با مسائل مالی دست و پنجه نرم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 267

به "مطلق زاده: مسئولان استان و نماینده های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: مسئولان استان و نماینده های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید