مهار کرونا با تعطیلات سراسری در آلمان به جایی نمیرسد

به گزارش وبمستر وبلاگ، رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه های درمانی گفت من فکر نمی کنم تعطیلات 25 روزه کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.

مهار کرونا با تعطیلات سراسری در آلمان به جایی نمیرسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از صداوسیما، یک مقام پزشکی آلمان پیش بینی کرد تعطیلات سراسری برای مهار کرونا، با شکست روبرو خواهد شد.

آندریاس گاسن رئیس انجمن ملی پزشکان بیمه های درمانی گفت من فکر نمی کنم تعطیلات سراسری تا 10 ژانویه (21 دیماه) کاهش قابل توجهی در آمار سرایت کرونا و تلفات آن ایجاد کند.

آلمان از دیروز تعطیلات سراسری 25 روزه را به منظور مقابله با گسترش کرونا شامل ممنوعیت تماس های بیش از 5 نفر و تعطیلی مدارس و اغلب کسب و کار ها را به اجرا گذاشته است.

در عین حال دیروز و در آستانه این تعطیلات آمار فوتی ها 952 نفر و امروز نیز 698 نفر اعلام شد.

آندریاس گاسن گفت تعطیلات فراگیر راهبرد بلند مدت مناسبی برای مقابله با سرایت کرونا نیست بلکه باید مراقبت از سالمندان را تشدید و با افزایش تعداد وسائل حمل و نقل عمومی از اجتماعات مردمی جلوگیری کرد.

در شبانه روز گذشته در آلمان 26 هزار و 923 نفر دیگر با کرونا درگیر شدند و آمار سرایت این ویروس به یک میلیون و 406 هزار و 161 مورد رسید.

همچنین با جان باختن 698 نفر دیگر، شمار تلفات کرونا در آلمان به 24 هزار و 125 نفر افزایش یافت.

نسبت آلودگان به ویروس از هر 100 هزار نفر نیز به عدد 179.2 رسیده است در حالیکه این شاخص چنانچه از 50 مورد بیشتر گردد، وضع خطر خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 74

به "مهار کرونا با تعطیلات سراسری در آلمان به جایی نمیرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار کرونا با تعطیلات سراسری در آلمان به جایی نمیرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید