تور ارزان ترکیه: هواپیمای سقوط نموده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت

به گزارش وبمستر وبلاگ، با توجه به توضیحات نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه در حادثه اتفاق افتاده برای هواپیمای ترکیه مشکل از هواپیما نبوده است.

تور ارزان ترکیه: هواپیمای سقوط نموده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

حسین حافظ امینی، نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت:

قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است.

وی گفت که با خانواده بعضی جانباختگان هواپیمای ترکیه آشنایی و ارتباط دارد، درباره تمایل خانواده های داغدار ترکیه در حادثه سقوط هواپیما به منظور انجام DNA در ایران و اعلام آمادگی پزشکی قانونی ایران برای انجا م این کار اعلام کرد:

نمی دانم فرایند این کار چگونه است؟ ولی احتمالا این خانواده ها تمایل داشته باشند در ترکیه آزمایش DNA از آن ها گرفته گردد و احتمالا آزمایش در کشور خود را قبول می نمایند و خواهان این هستند که اجساد به ترکیه منتقل گردد و این کار آنجا صورت گیرد.

او افزود:

بالاخره یک سانحه هوایی اتفاق افتاده، ولی قطعا مشکل از هواپیما نبوده است.

امینی از مسئولان و دستندرکاران ایران و همکاری خوب آن ها از طرف شرکت هواپیمایی خود و همکارش در ترکیه قدردانی نموده و گفت:

واقعا از زمان وقوع حادثه گروه های امداد و نجات و مسئولان ذی ربط با وجود تمام مسائل و شرایط و سختی کار و شرایط آب و هوایی و شرایط نامساعد منطقه و با وجود امکانات در اختیار تمام سعی و کوشش خود را در این زمینه انجام دادند و واقعا از همه متشکرم و در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

وی اعلام نمود:

بنده تصویر لاشه هواپیمای سقوط نموده را مشاهده کردم و دیدم کارها با سرعت و دقت و با تمیزی انجام شد، در حالی که ممکن نمی دانستم کار به این خوبی جلو برود.

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه دوباره از اقدامات سریع و به موقع تشکر نموده و خواهان انتقال سریع جنازه ها به خانواده های داغدار برای انجام مراسم شد و امیدواری خود را به منظور عدم روبرو شدن با این گونه حوادث و داغدار شدن خانواده ای ابراز کرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 663

به "تور ارزان ترکیه: هواپیمای سقوط نموده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: هواپیمای سقوط نموده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید