وزارت بهداشت آمریکا: با بایدن همکاری نمی کنیم

به گزارش وبمستر وبلاگ، وزیر بهداشت آمریکا اظهار داشت تا زمانی که رسما پیروزی بایدن اعلام گردد، با تیم وی همکاری صورت نخواهد گرفت.

وزارت بهداشت آمریکا: با بایدن همکاری نمی کنیم

به نقل از سی ان ان، وزارت بهداشت آمریکا بیان کرد تا زمان اعلام پیروزی رسمی بایدن، با او همکاری نخواهند کرد.

الکس ایزار وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در سخنانی بیان کرد تا زمانی که اداره خدمات عمومی (GSA) تصمیم بگیرد که بایدن را برنده اعلام کند، با تیم بایدن همکاری صورت نخواهند گرفت.

او گفت: ما این مسأله را روشن ساخته ایم که زمانی که اداره خدمات عمومی تصمیمی بگیرد، ما یک انتقال کامل و حرفه ای را تضمین خواهیم نمود. ما از دستور العمل ها پیروی خواهیم کرد. ما نزدیک به دستیابی به یک واکسن و نیز دریافت داده های آزمایش های بالینی و نجات جان ها هستیم. ما با کوششهایمان به یه پیش خواهیم رفت.

سخنان وزیر بهداشت آمریکا برای عدم همکاری با تیم بایدن تا زمان اعلام رسمی پیروزی او در حالی بیان می گردد که متخصصان حوزه سلامت عمومی تأکید نموده اند یک انتقال آرام، به عنوان یک اقدام حیاتی دولت در برابر بحران فزاینده کرونا محسوب می گردد.

به نوشته سی ان ان، آنچه وزیر بهداشت آمریکا از آن سخن می گوید، یک اذعان معمول به نام اثبات است که از سوی اداره خدمات عمومی برای فرد برنده در انتخابات ریاست جمهوری صورت می گیرد تا اجازه آغاز برای انتقال رسمی را بدهد.

به نوشته سی ان ان، در حالی که شبکه های عظیم خبری امریکا ازمدت ها پیش بایدن را پیروز در انتخابات آمریکا معرفی نموده اند، اما کمپین انتخاباتی ترامپ دست به ایجاد چالش های قانونی در شماری از ایالت ها نموده؛ هر چند به نوشته سی ان ان شانس اندکی برای تغییر نتایج دارد.

سی ان ان همچنین به نقل از بعضی منابع گزارش داد که آن ها گفته اند امیلی مورفی که از سوی ترامپ برای ریاست اداره خدمات عمومی تعیین شده، در کوشش است تا با تفسیر دستورالعمل های مبهم از امضای نتیجه انتخابات طفره رود و آن را به تعویق بیاندازد.

این در حالی است که یک مقام دولتی آمریکا به سی ان ان گفته به کارمندان اداره بهداشت گفته اند اگر کسی از تیم بایدن با آن ها تماس گرفت، آن ها نباید با او ارتباط برقرار نمایند و بجای آن باید به مقامات بالایی خود این مسأله را اطلاع دهند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 4

به "وزارت بهداشت آمریکا: با بایدن همکاری نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت آمریکا: با بایدن همکاری نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید