پوتین به تماشای قدرت نظامی روسیه می نشیند

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، انتظار می رود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه از رژه سنتی یادبود پیروزی کشورش در جنگ جهانی دوم بازدید کند.

پوتین به تماشای قدرت نظامی روسیه می نشیند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار می گردد و انتظار می رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب موشک بالستیک قاره پیما و پرواز حدود 80 هواپیمای نظامی همراه باشد.

ولادیمیر پوتین که از 1999 در صندلی رئیس جمهور یا نخست وزیر در قدرت بوده است، به طور سنتی این نمایش را به همراه کهنه سربازان جنگ شوروی تماشا می نماید.

رژه نظامی امروز به دنبال حضور پرتعداد نظامیان روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین و در شبه جزیره کریمه که روسیه در سال 2014 ضمیمه خود کرد و همچنین تشدید درگیری در شرق اوکراین میان جدایی طلبان روس گرا و نیروهای دولتی اوکراین برگزار می گردد.

در همین رابطه روز گذشته 800 چترباز نظامی آمریکایی در چارچوب رزمایش واکنش سریع در نزدیکی مرزهای روسیه در استونی فرود آمدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 334

به "پوتین به تماشای قدرت نظامی روسیه می نشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین به تماشای قدرت نظامی روسیه می نشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید