کرملین: پوتین گفت وگوی دوجانبه ای با ترامپ نخواهد داشت

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گفته سخنگوی کرملین، رئیس جمهوری روسیه قصد ندارد روز آدینه در حاشیه نشست سران سازمان همکاری های مالی آسیا و اقیانوس آرام، مذاکرات دوجانبه ای با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود داشته باشد.

کرملین: پوتین گفت وگوی دوجانبه ای با ترامپ نخواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اظهار داشت کهولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه قرار نیست در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری های مالی آسیا و اقیانوس آرام، مذاکرات دوجانبه ای با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پسکوف در پاسخ به سئوالی درباره امکان مذاکرات دوجانبه بین رهبران دو کشور گفت: خیر، چنین مذاکره ای در برنامه رئیس جمهور در این اجلاس وجود ندارد.

روز چهارشنبه خبرگزاری رویترز گزارش داد که ترامپ، سرپرستی هیئت آمریکایی در اجلاس رهبران کشورهای سازمان همکاری های مالی آسیا و اقیانوس آرام، در تاریخ 20 نوامبر (آدینه، 30 آبان ماه) به صورت آنلاین را برعهده خواهد داشت.

در ماه جولای (اوایل تابستان)، پوتین و ترامپ گفت وگوهای تلفنی با یکدیگر داشتند که در جریان آن درباره برنامه هسته ای ایران، روابط تجاری و مالی بین دو کشور و مبارزه با کووید-19 گفت وگو کردند. آخرین باری که روسای جمهوری روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار شخصی داشتند، ماه ژوئن سال 2019 بود. این دیدار در حاشیه نشست گروه بیست در اوزاکای ژاپن انجام شد و گفت وگوها بین رهبران روسیه و ایالات متحده، 1 ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید.

سخنگوی کرملین همچنین روز گذشته در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران اظهار داشت که شرایط سلامت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه کاملاً طبیعی است و هیچ مشکل جسمانی وجود ندارد.

طبق اطلاعات خبرگزاری تاس، پوتین روز چهارشنبه، در جریان دیدار با مقامات دولتی به منظور آنالیز مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا در روسیه، چندین بار سرفه کرد. رئیس جمهور از این بابت از شرکت کنندگان در این جلسه عذرخواهی کرد و جلسه را ادامه داد.

ولادیمیر پوتین در این نشست درباره بهبود شرایط درمان بیماران مبتلا به کووید-19 و اقدامات ضروری برای جلوگیری از افزایش موارد ابتلای شهروندان به این عفونت، دستوراتی را به اعضای دولت داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 9

به "کرملین: پوتین گفت وگوی دوجانبه ای با ترامپ نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین گفت وگوی دوجانبه ای با ترامپ نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید