یخ قیمت در بازار ایران خودرو باز نشد

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران: پرونده بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 20 اردیبهشت 1400 بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند و با این شرایط می توان گفت یخ قیمت در بازار ایران خودرو هنوز باز نشده است.

یخ قیمت در بازار ایران خودرو باز نشد

به گزارش ؛ هر چند فعالان بازار خودرو امیدوار بودند تا با بازگشایی مراکز شماره گذاری خودرو و نمایشگاههای خودرو، شاهد رشد قیمت در باشیم، اما این انتظار نه تنها محقق نشد بلکه از ابتدای هفته جاری بازار محصولات یا ثبات قیمت داشتند و یا با افت قیمت همراه بودند.

فعالان بازار خودرو افت و نوسان ارزی را عامل عدم تغییر قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو می دانند.

براساس ارزیابی های انجام شده از میان در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو که خودروهایی مانند پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، پژو 206 صندوقدار ، سمند LX، سمند LX با موتور EF7، سمند سورن قرار دارند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار سمندLX امروز در بازار با قیمت 191 میلیون تومان عرضه شد. سمندLX با موتور EF7 نیز امروز 200 میلیون و سمند سورن با قیمت 240 میلیون تومان معامله شدند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده 206 نیز امروز افزایش قیمتی در بازار نداشته است . براساس ارزیابی های انجام شده پژو 206 تیپ 2 امروز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 199 میلیون تومان معامله شدند و مدل صندوقدار این خودرو نیز با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد. در میان خانواده 206 امروز پژو 206 تیپ 5 نیز بدون تغییر و با قیمت 257 میلیون تومان فروخته شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 325

به "یخ قیمت در بازار ایران خودرو باز نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ قیمت در بازار ایران خودرو باز نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید