138 تن گوشت برای تنظیم بازار در جهرم توزیع شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: با هدف تنظیم بازار، 138تن گوشت که شامل 97 تن گوشت مرغ منجمد و 41 تن گوشت گوساله برزیلی منجمد است در این شهرستان توزیع شد.

138 تن گوشت برای تنظیم بازار در جهرم توزیع شد

به گزارش ایرنا محمدرضا شهابی، پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: به علت افزایش قیمت مرغ، توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در این شهرستان با قیمت مصوب 89 هزار ریال عرضه می گردد.

وی اعلام کرد: هم اینک به صورت هفته ای، گوشت مرغ در بازار توزیع می گردد و اگر این کالا در سطح بیشتری عرضه گردد بر فرایند کاهشی قیمت ها موثر خواهد بود.

شهابی ادامه داد: از ابتدای دی ماه 97 تا کنون، هشت تن مرغ منجمد با هماهنگی واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی شهرستان جهرم به فروشگاه های شهفرایند این شهرستان و بخش ها تحویل داده شده است.

او گفت: بعلاوه از ابتدای امسال تا کنون، 90 تن مرغ منجمد به وسیله تنظیم بازار وارد شهرستان جهرم شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی بعلاوه برای کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز، عرضه این کالا را هم در دستور کار خود قرار داده است که در صورت محقق شدن، بر فرایند کاهش قیمت آن در بازار تاثیر خواهد گذاشت.

مصلی نژاد، مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نیز به ایرنا گفت: مراکز توزیع گوشت منجمد در این شهرستان در چهار راه بهارستان، تعاونی فرهنگیان و تعاونی مخابرات در شهر جهرم و 2 فروشگاه دیگر در بخش های خفر و کردیان است.

شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: اُکالا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 602

به "138 تن گوشت برای تنظیم بازار در جهرم توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "138 تن گوشت برای تنظیم بازار در جهرم توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید