نمی دانم این بازیکن چرا به گذشته اش در پرسپولیس نگاه نکرد ، تیم یحیی یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش وبمستر وبلاگ، پیشکوست سرخ ها گفت: پرسپولیس مهاجمی مثل یورگن لوکادیا می خواهد. درست است که او تنبل بود اما بلد بود در چه موقعیتی قرار بگیرد.

نمی دانم این بازیکن چرا به گذشته اش در پرسپولیس نگاه نکرد ، تیم یحیی یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش خبرنگاران ضیاء عربشاهی در مورد شرایط نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس، گفت: در مورد جذب بازیکن سرمربی به باشگاه فهرست می دهد و مدیران باشگاه موظف هستند که بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب نمایند. الان تنها مشکل اصلی پرسپولیس نبود مهاجم است و مدیران باشگاه باید مهاجم خوب با کیفیت جذب نمایند نه مهاجمی که در حد پرسپولیس نباشد و کل فصل هم روی نیمکت باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس مهاجمی مثل یورگن لوکادیا می خواهد. درست است که او تنبل بود اما بلد بود در چه موقعیتی قرار بگیرد. شهاب زاهدی قبلا در امیدهای پرسپولیس بود ولی متاسفانه در رده های بزرگسالان چندان بازی نکرد و از پرسپولیس رفت ولی حالا که او برگشته، باید یحیی گل محمدی نهایت استفاده را از او ببرد. چون این بازیکن سالیان سال در اروپا بازی نموده و تجربه کافی هم دارد. البته خداراشکر اسکلت تیم حفظ شده و امیدوارم پرسپولیس در فصل نو پیروز باشد و برترین نتیجه را هم کسب کند.

عربشاهی درباره شرایط پرسپولیس در اولین بازی آغاز فصل نو مقابل آلومینیوم اراک مطرح نمود: بازی تدارکاتی قبل آغاز فصل نو نقطه قوت تیم است چون در بازی های تدارکاتی هماهنگی بین بازیکنان قدیمی و نو شکل می گیرد و مسائل فنی تیم معلوم می گردد و کادرفنی سریع می تواند مشکل تیم را قبل آغاز فصل نو حل نماید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت هایی از سوی طرفداران و پیشکسوتان استقلال که معتقد هستند وزارت ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری می نماید، پاسخ داد: الان همه می دانند که متولیان استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش است. من با پیشکسوت های استقلال دوست هستم و می دانم این حرف ها از سوی پیشکسوت های استقلال نیست و این حرف ها از سوی بعضی از آدم هایی است که عاشق فوتبال نیستند و حاشیه هایی هم ایجاد می نمایند. دولت به این دو تیم قطعا به یک چشم نگاه می نماید. امیدوارم مسائل استقلال حل گردد و به روزهای اوج خودش برگردد.

وی در مورد کیفیت پرسپولیس در مقایسه با فصل گذشته توضیح داد: به نظر من پرسپولیس تغییری ننموده است. واقعا نمی دانم چرا یحیی گل محمدی از بازیکنان جوان تیم مثل محمد عمری و سینا اسدبیگی کم تر استفاده می نماید. امیدوارم گل محمدی در فصل نو به بازیکنان جوان اعتماد کند، چون همین جوان ها آینده فوتبال کشورمان هستند.

عربشاهی درباره جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس گفت: قطعا رفتن آل کثیر به علت بحث مالی بوده است. واقعا نمی دانم چرا بازیکن به گذشته خودش نگاه نمی نماید. وقتی آل کثیر محروم و مصدوم بود، پرسپولیس پشت او را خالی نکرد. وقتی که سرمربی او را در فهرست خروج نگذاشته، چرا می رود؟ قبلا بازیکن ها تعصب پیراهن باشگاهشان را داشتند ولی امروزه پول جای تعصب را گرفته است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش دلال ها در نقل انتقالات یادآور شد: بازیکن باید پول بگیرد چون حق دارد نسبت به تلاشی که می نماید، عایدی داشته باشد ولی باید بر اساس معیارهایش باشد اما متاسفانه فوتبال ما آماتور است. بازیکن جوری پول می گیرد که انگار دارد در فوتبال حرفه ای بازی می نماید. دلالان نمی گذارند فوتبال ایران نفس بکشد. دلال با پیراهن ورزشی عکس ندارد ولی در جابه جایی بازیکن نقش دارد. امیدوارم یک روزی دست دلالان و مافیا از فوتبال کشورمان قطع گردد.

وی در مورد شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمود: تیم های عربی تشکیلات خصوصی دارند و همین تشکیلات خصوصی باعث پیشرفت آن ها می گردد. الان تیم های عربی برترین بازیکن های جهان را به آسیا می آورند چون برنامه ریزی خاصی دارند و حتما در لیگ قهرمانان آسیا هم از این بازیکنان استفاده می نمایند. قطعا پرسپولیس شرایط سختی در این مسابقات دارد و باید با آمادگی کامل وارد این مسابقات گردد. الان هم پرسپولیس به دو مهاجم با کیفیت لازم دارد که بتواند مشکل گل زنی را حل نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 970

به "نمی دانم این بازیکن چرا به گذشته اش در پرسپولیس نگاه نکرد ، تیم یحیی یک مشکل بزرگ دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم این بازیکن چرا به گذشته اش در پرسپولیس نگاه نکرد ، تیم یحیی یک مشکل بزرگ دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید