اضافه خدمت کدام سربازان بخگردده می گردد؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، جزئیات اطلاعیه بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان چیست؟

اضافه خدمت کدام سربازان بخگردده می گردد؟

به نقل از اقتصادآنلاین، معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای درباره بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه توضیحاتی ارائه کرد.

در این توضیحات آمده است:

بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه که چندی پیش به وسیله رئیس سازمان وظیفه عمومی از جانب فرمانده محترم انتظامی کل کشور اعلام شده، فقط شامل بخشش اضافه خدمت سربازان انتظامی کل کشور تا پایه خدمتی 1400/12/01 می گردد.

سربازان وزارت دفاع، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی مشمول این بخشش نمی گردد.

در این اطلاعیه با تأکید بر این مطلب که ابلاغیه بخشش اضافه خدمت فقط شامل سربازان فرماندهی انتظامی است، آمده است: اضافه خدمت سنواتی (پشت دفترچه ای) تمام سربازان فرمانده انتظامی تا پایه خدمتی 1400/12/01 متأهلین به طور کامل و سربازان مجرد به مدت دو ماه بخشیده شد.

به آن دسته از سربازان وظیفه که غیبت سنواتی ندارند، یک ماه مرخصی تشویقی با درنظر گرفتن مأموریت های سازمانی و به شرط رضایت فرماندهان محترم یگان ها از عملکرد خدمتی کارکنان وظیفه فرماندهی کل انتظامی اعطاء می گردد.

گفتنی است: مشمولان و خانواده های آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی [email protected] از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 767

به "اضافه خدمت کدام سربازان بخگردده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه خدمت کدام سربازان بخگردده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید