تور دبی: انصارالله: عصای آمریکا امارات را سرپا نگه داشته است

به گزارش وبمستر وبلاگ، ایسنا نوشت: سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت که امارات به جای گدایی حمایت از آمریکا، از باتلاق یمن خارج گردد.

تور دبی: انصارالله: عصای آمریکا امارات را سرپا نگه داشته است

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش عربی21، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی درصفحه اختصاصی خود در توییتر نوشت: کشورهای متجاوز به یمن از یک حالت بحران خودامنیتی رنج می برند و شرایط فعلی امارات اینگونه است.

وی گفت: اگر عصای آمریکا نباشد، ابوظبی نمی تواند روی پاهایش بایستد، امارات برای به دست آوردن حمایت آمریکا التماس می نماید و این درحالی است که با خروج از باتلاق کنونی یمن نیازی به این گدایی نخواهد داشت.

عبدالسلام در ادامه اعلام نمود: اگر ابوظبی از باتلاق یمن خارج نشود و به تجاوزگری علیه کشور ادامه دهد، هیچ حمایتی برای آن کارساز نخواهد بود و این حمایت امنیت را برای آن به همراه نخواهد داشت.

وی در توییت دیگری نیز نوشت: کشورهای ائتلاف متجاوز در حالی که همچنان به تجاوزات و محاصره یمن، کشتار غیرنظامیان و تخریب تاسیسات غیرنظامی ادامه می دهند، امنیت را در انحصار خود می دانند، اما باید بدانند که امنیت و ثبات برای همه است و خداوند متعال می فرمایند: فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم؛ (پس هر که بر شما تعدّی کرد، شما هم به مثل آن بر او تعدّی کنید).

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 726

به "تور دبی: انصارالله: عصای آمریکا امارات را سرپا نگه داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: انصارالله: عصای آمریکا امارات را سرپا نگه داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید