اپلیکیشن محبوب هواداران ترامپ با حمایت روس ها آنلاین شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر (Parler) که محبوب راستگرایان افراطی آمریکایی است، با یاری یک شرکت فناوری روسی پیروز شد آنلاین گردد.

اپلیکیشن محبوب هواداران ترامپ با حمایت روس ها آنلاین شد

به گزارش ایسنا، پارلر در پی قطع میزبانی وب توسط شرکت آمازون و سایر شرکایش به دلیل مدیریت ضعیف محتوایی که از سوی کاربران ارسال می گردد و به خشونت تشویق می نماید، قطع شده بود.

وب سایت پارلر روز دوشنبه دوباره قابل دسترس شد با این همه تنها پیغام مدیرعامل آن به چشم می خورد که وعده داد در کوشش برای احیای فعالیت است.

رونالد گیلمت، کارشناس زیرساخت به رویترز گفت: آدرس پروتکل اینترنتی مورد استفاده پارلر متعلق به شرکت DDos-Guard بود که تحت کنترل دو مرد روسی قرار داشته و خدماتی از جمله حمایت در برابر حملات داس فراهم می نماید.

اگر وب سایت پارلر به طور کامل احیا گردد، کاربران آن می توانند دوباره پیغام ها را مشاهده نموده و در کامنت اظهار نمایند. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را ترجیح می دهند که در حال حاضر از فروشگاه های برنامه رسمی اپل و گوگل حذف شده است.

جان ماتز، مدیرعامل پارلر هفته گذشته به رویترز گفت: این شرکت سرگرم مذاکره با شرکت های خدمات وب متعدد است.

شرکت DDos-Guard با سایر سایت های نژادپرست، راستگرا و نظریه پرداز توطئه که توسط قاتلان برای اشتراک گذاری پیغام استفاده شده، همکاری نموده و همچنین از سایت های دولت روسیه پشتیبانی نموده است.

مخالفان پارلر می گویند وابستگی به یک شرکت روسی، یک ریسک امنیتی احتمالی برای این سرویس شبکه اجتماعی بوده و انتخاب عجیبی برای سایتی است که محبوب میهن پرستان افراطی آمریکایی است.

پروپاگاندای روسیه از یک طرف با حمایت از دونالد ترامپ و گسترش ادعا های تقلب در انتخابات، تفرقه سیاسی در آمریکا را تشدید نموده و از سوی دیگر به خشونت پلیس معترض شده است.

بر اساس گزارش رویترز، پارلر که اعلام نموده بیش از 12 میلیون کاربر دارد، دوشنبه هفته گذشته از آمازون به دلیل قطع خدمات میزبانی وب شکایت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 172

به "اپلیکیشن محبوب هواداران ترامپ با حمایت روس ها آنلاین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن محبوب هواداران ترامپ با حمایت روس ها آنلاین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید