تور ارزان اروپا: برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز

به گزارش وبمستر وبلاگ، افرادی که تابستان و بهار را برترین زمان سفر به اروپا می دانند هنوز پاییزهای این قاره زیبا را از نزدیک ندیده و حس نکرده اند. بی شک با تماشا منظره ها پاییزی پی می برید که بی علت نیست این فصل به پادشاه فصل ها لقب گرفته است. در ادامه برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز کدام ها هستند؟

تور ارزان اروپا: برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با برداشته شدن تقریبی محدودیت های کرونایی در راستا اروپا و آغاز به کار مجدد بعضی از سفارت های اروپایی در مورد صدور می توان برای رزرو در فصل پاییز برنامه ریزی کرد. اما می دانید برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز کدام ها هستند؟

مقاصد اروپایی در فصل پاییز

اروپا یکی از زیباترین پاییزهای جهان را دارد. اگر این فصل را برای گذراندن تعطیلات انتخاب نموده اید در ادامه فهرستی از زیباترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز را در اختیارتان می گذاریم.

شهر پیمونت در ایتالیا / Piedmont Italy

خود به تنهایی بخش عظیمی از جاذبه هایی اروپا را در خود دارد. شهر فلورانس به اسم منزلگاه معماری و زیباترین آثار هنری ایتالیا، وهم با کوچه پس کوچه های مجذوب نماینده و کانال های آبی، رم معروف به بزرگ ترین موزه سرباز جهان و … بخشی از زیبایی های ایتالیا را تشکیل می دهند اما در میان تمام این مجذوب نمایندهیت ها شهر پیمونت چهره ای نو از ایتالیا را به نمایش می گذارد.

پیمونت یا پیمونته به اسم یکی از برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز با برگ هایی که گویا فستیوال رنگ ها را تشکیل داده اند میزبان جهانگردانی ست که بوی خاک باران زده و بارش باران های ملایم را به تابش آفتاب ترجیح می دهند.

برگزاری جشنواره های مجذوب نماینده از جمله جشنواره شاه بلوط و جشنواره شکلات، تست انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی و قدم زدن در میان درختان زرد و نارنجی از تفریحات پاییزی در شهر پیمونت ایتالیا به تعداد می فرایند.

شهر کامبریا در انگلستان / Cumbria England

اگر می خواهید یکی از استثنایی ترین منظره ها پاییزی را پیش روی خود داشته باشید، شهر کامبریا انگلستان را به فهرست مقاصد مورد علاقه خود اضافه کنید. این منطقه خارق العاده در قسمت شمال غربی انگلستان واقع شده و طبیعتی بی نهایت زیبا دارد.

دریاچه هایی که با انبوهی از درختان زرد و نارنجی احاطه شده اند دقیقاً مشابه همان منظره های ست که در فیلم های تاریخی و نوستالژیکی چون غرور و تعصب دیده اید. بیشتر این منطقه در محاصره جنگل قرار گرفته و وجود ویلاهایی که معماری سنتی انگلیسی دارند مجذوب نمایندهیت آن را چندین برابر نموده است.

با فرا رسیدن پاییز برگ درختان شبه به جعبه مداد رنگی شده و هر یک به تنهایی زیبایی غیرقابل وصف دارند.

با این وصف بی علت نیست که شهر کامبریا در انگلستان در میان فهرست برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز قرار گرفته است. علاوه بر تماشا طبیعت خارق العاده می توانید از تست انواع نوشیدنی های محلی پاییزی کامبریا هم لذت ببرید.

شهر بارسلونا در اسپانیا / Barcelona Spain

نمی توان از برترین مقاصد اروپایی در پاییز نوشت و نام شهر بارسلونا اسپانیا را در میان این فهرست قرار نداد!

یکی از کامل ترین پکیج های اروپاست. مقصدی که زیباترین سواحل جهان، با شکوه ترین معماری ها و حتی موسیقی سنتی را با هم و یکجا دارد؛ اما در این بین شهر بارسلونا به ویژه در فصل پاییز رنگ و بویی دیگر دارد.

شهر بارسلون با آغاز فصل پاییز چهره ای زیبا و تماشایی به خود می گیرد. در این فصل می توانید در حالی که از آب و هوای معتدل لذت می برید از شهر قدم زده و از بناهای شگفت انگیزی چون کلیسای ساگرادافامیلیا، ساختمان کازاباتیو، پارک گوئل و حتی ورزشگاه ورزشی تیم بارسلونا تماشا کنید.

البته فراموش کنید که ممکن است در بعضی از روزهای پاییزی بارش باران های ملایم شما را غافلگیر کند. از این رو همراه داشتن چتر و لباس های نسبتاً گرم را نباید فراموش کنید.

شهر پراگ در جمهوری چک / Czech Republic

شهر پراگ مرکز جمهوری چک در تمامی فصول چهره ای زیبا و تماشای دارد اما با ورود به پاییز برگ های سبز درختان جای خود را به رنگ های قرمز، نارنجی، طلایی و مسی داده و چهره این شهر پر از درخت، رودخانه و پل را بیش از پیش دلفریب می نمایند.

علاوه بر زیبایی طبیعی حضور کمرنگ جهانگردان و خلوت بودن شهر امتیازی ست که مسافران پراگ در پاییز به دست می آورند. چرا که به دور از شلوغی و همهمه می توانند از قدم زدن در شهر و بازدید از جاذبه ها لذت ببرند.

از قابی دورتر که به پراگ نگاه کنید شهری زیبا را می بینید که در میان انبوهی از درختان، پارک ها و فضای سبز قرار گرفته است. بی شک وجود منابع طبیعی فراوان است که پراگ را چنین زیبا جلوه داده و نام آن را در میان برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز قرار می دهد.

شهر بایرن در آلمان / Bayern Germany

کشور آلمان و شهر بایرن را بیشتر به اسم مقصدی با امکانات عالی و پیشرفته برای زندگی و مهاجرت می شناسند اما این شهر با جاذبه های فراوان یکی از قطب های جهانگردی در آلمان هم به تعداد می رود.

بایرن در جنوب آلمان قرار گرفته و به اسم یکی از زیباترین مقاصد اروپایی در پاییز شناخته می گردد. این شهر چهره ای زیبا و لطیف را از کشور قانون مند آلمان به نمایش گذاشته و می تواند نگاه شما را به این کشور به کلی تغییر دهد.

پیاده روی در جنگل های هزار رنگ آلپی، کالسکه سواری، بازدید از قصرهای با شکوه نوی شوان شتاین (Neuschwanstein)، کاخ لیندرهوف (Linderhof) و قصر بورگ هاوزن (Burghausen) از تفریحات و جاذبه های بایرن گردی در آلمان هستند.

علاوه بر این بیشتر جشنواره ها و فستیوال های شاد آلمان در منطقه بایرن برگزار شده و این خود در کنار منظره ها خیره نماینده پاییزی باعث جذب جهانگرد در این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید …

نگاهی به سانتورینی، جزیره سفیدپوش یونان در اروپا

قیمت تور اروپا در تابستان 1400

با ویزای شینگن به کدام کشورها می توان سفر کرد؟

آژانس هواپیمایی خبرنگاران چه خدماتی را در تور اروپا ارائه می دهد؟

چه افرادی می توانند برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایند؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 503

به "تور ارزان اروپا: برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: برترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید