تور فرانسه ارزان: تاریخ سازی فرانسه با فتح لیگ ملت های اروپا

به گزارش وبمستر وبلاگ، تیم ملی فرانسه با قهرمانی در لیگ ملت های اروپا پیروز به ثبت رکوردی شد که پیش از این تیمی آن را نداشت.

تور فرانسه ارزان: تاریخ سازی فرانسه با فتح لیگ ملت های اروپا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 2 بر یک تیم ملی فرانسه مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا، خروس ها را به اولین تیم تاریخ تبدیل کرد که سه تورنمنت مهم دنیای فوتبال یعنی جام جهانی، جام ملت های اروپا (یورو) و لیگ ملت های اروپا فتح نموده است.

اولین قهرمانی فرانسوی ها در لیگ ملت های اروپا در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که آنها سه سال پیش دومین قهرمانی شان در جام جهانی را کسب کردند. این در حالیست که تیم ملی فرانسه دو بار هم قهرمان یورو شده است.

بعلاوه پیروزی مردان دیدیه دشان برابر اسپانیا بیست و پنجمین بازی بدون باخت متوالی (بدون احتساب شکست این تیم در ضربات پنالتی بازی مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020) آنها بود که دومین فرایند طولانی شکست ناپذیری در تاریخ این تیم پس از 27 بازی بدون باخت شان در فاصله سال های 1994 تا 199 محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 539

به "تور فرانسه ارزان: تاریخ سازی فرانسه با فتح لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: تاریخ سازی فرانسه با فتح لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید