جاذبه گردشگری ترتیاکوف

به گزارش وبمستر وبلاگ، معرفی گالری ترتیاکوف

گالری ترتیاکوف یکی از موزه های بزرگ و نمایشگاه های زیبای هنری درمسکو است که سالانه هزاران نفر را به خود مجذوب می نماید.

جاذبه گردشگری ترتیاکوف

برای بیشتر غربی ها، هنر روسیه چیزی جز کتاب ها و داستان ها تا قرن بیستم و ظهور غول هایی مانند کانیندسکی، چاگال و ملودیچ نیست.

ترتیاکوف به شما فرصتی برای کشف سنت غنی این هنرمندان بزرگ بر روی صحنه جهانی می دهد. در ادامه با گالری ترتیاکوف و زیبایی هایش بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید بلیط ماهان

آثار گالری

اغلب به این گالری ترتیاکوف قدیمی می گویند تا با همسایه آن اشتباه گرفته نگردد.این گالری دارای 62 اتاق و بیش از100هزار اثر هنری از نقاشی های روسی از قرن دهم تا انتهای قرن نوزدهم است.آیکن ها و نمادها در اینجا ویژگی های مختص خود را داراست.

هرچند مجموعه آثار ترتیاکوف چشمگیر است و بازدیدنمایندگان خود را سخت تحت تاثیر قرار می دهد، اما متاسفانه ردپای دیکتاتوری در آن مشهود است.

هواداران ادبیات روس می توانند خود را با تماشا نگرانی ها و آرمان های نویسندگان قرن نوزدهم که به وسیله هنرمندان همان دوره منعکس شده است، سرگرم نمایند.مجسمه های منحصر به فرد، آیکون های صد ساله، نقاشی های بی نظیر مجموعه ترتیاکوف به وسیله هنرمندان ناشناخته و مجسمه سازان معروف و تحسین شده ،ایجاد شده است.

بنابراین بازدید از گالری ترتیاکوف فرصتی فوق العاده برای تحسین آثار هنری معاصر در کنار میراث بازمانده از نسل های مختلف هنرمندان است.

ساختمان گالری ترتیاکوف

این جا نه تنها گالری تاریخی در خیابان Lavrushkin Pereulok است که موزه گالری تریتیاکوف را تشکیل می دهد بلکه خانه مجسمه ساز معروف Krimskii Val نیز هست.در این خانه آثار هنرمندان قرن بیستم نیز به نمایش گذاشته می گردد.

ساختمان موزه بر روی سایت، املاک ساخته شده در قرن هفدهم و هجدهم واقع شده است.

پیشینه

این گالری به نام بنیانگذار آن، بازرگان بزرگ مسکو پائول ترتیاکوف نامگذاری شد. ترتیاکوف این ساختمان را در سال 1852 خرید و مجموعه هنری خود را به اینجا نقل مکان کرد. او بیش از سی سال را برای جمع کردن آثار شگفت و زیبا صرف کرد و قبل از اینکه او فوت کند، موزه به طور رایگان برای عموم افتتاح شد.

این مدافع هنر بعلاوه به بهترین هنرمندان روز چند پرتره از شخصیت های معاصر بزرگ هنر و ادبیات روسیه، از جمله داستایوفسکی، Ostrovskii، تورگنف و تولستوی را سفارش داد. این مجموعه پایه و اساس مجموعه پرتره های گالری ترتیاکوف است که بعلاوه شامل دو نقاشی از بنیانگذار خود است.

پائول ترتیاکوف در اوت 1892 مجموعه خود را به شهر مسکو معرفی کرد و در سال 1898 درگذشت. بعد از مرگ او ساختمان دوباره بازسازی شد که این امر با افزودن روباه روسی به سبک ویکتور بسنتسوف، که به عنوان نماد این گالری طراحی شده است.

در سال 1918 این گالری به نام دولت منتقل شد و نام فعلیش را دریافت کرد. گالری ترتیاکوف اغلب به عنوان خزانه ای از هنرهای زیبا شناخته می گردد و امروزه بیش از 150 هزار آثار هنری را در خود جای داده است. شاهکارهای که به نمایش ژانرهای مختلف و سنت های هنری روسیه اختصاص دارد.

بازدید از موزه و گالری ترتیاکوف در روسیه با آثار درخشان خود پیشینه ای از اهمیت هنر در روسیه را برای بازدید نمایندگان خود در پی دارد.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور لحظه آخری مشهد
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 610

به "جاذبه گردشگری ترتیاکوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه گردشگری ترتیاکوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید