جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، مذاکرات جلسه امروز کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی به صورت زنده به وسیله درگاه اینترنتی خبرگزاری خانه ملت پخش می گردد.

جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می گردد

به گزارش خبرنگاران، دومین جلسه کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی با حضور 17 نفر از اعضا به صورت علنی با پخش زنده برگزار گردید.

اعضای کمیسیون در جلسه امروز به آنالیز، تدوین و تصویب موادی از آیین نامه داخلی کمیسیون پرداختند. در این آنالیز ها تا ماده 3 آیین نامه کمیسیون مشترک به تصویب رسید.

عنوان اصلی طرح(حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کابردی فضای مجازی) روزها، ساعات و شرایط برگزاری جلسات عادی و فوق العاده کمیسیون، حدنصاب تعداد کنندگان برای تشکیل جلسات و رای گیری ها و شرایط پوشش خبری جلسات کمیسیون از جمله مباحثی بود که کمیسیون در جلسه امروز خود به آن پرداخت.

بر اساس ماده 4 آیین نامه داخلی کمیسیون، خبرگزاری خانه ملت و صدا و سیما این اجازه را دارند که مذاکرات جلسات کمیسیون را به صورت زنده پخش کنند اما باتوجه به این که تصویب این ماده تا جلسه بعدی کمیسیون مراعا ماند. هنوز معین نیست که آیا رسانه ها و جراید داخلی دارای مجوز مجلس هم می توانند در جلسات کمیسیون حاضر شوند و یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 569

به "جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به صورت زنده پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید