درگیری لفظی مربیان پرسپولیس و گل گهر، تعجب از داوری

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 19:50 امروز میزبان گل گهر سیرجان در استادیوم آزادی بود که عملکرد اشکان خورشیدی در قضاوت این ملاقات باعث ایجاد حاشیه هایی شد.

درگیری لفظی مربیان پرسپولیس و گل گهر، تعجب از داوری

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بارها در نیمه اول نسبت به عملکرد تیم داوری اعتراض کرد و از داور چهارم می خواست تا صحبت هایش را به داور منعکس کند. اعتراضاتی که دستیاران او روی نیمکت گل گهر سیرجان هم انجام دادند.

* سرمربی گل گهر پس از دریافت گل دوم این تیم از نیمکت نشینان خود خواست مشغول گرم کردن گردد. قلعه نویی خیلی زود تصمیم به تغییر تاکتیک تیمش با بیرون کشیدن یک مدافع و ورود یک مهاجم گرفت.

* اشکان خورشیدی در اوایل نیمه دوم خطای مهدی شیری را روی بازیکن گل گهر گرفت. این خطا که داخل محوطه جریمه پرسپولیس بود را خورشیدی بیرون از هجده قدم تشخیص داد. اتفاقی که به شدت باعث بروز حاشیه روی نیمکت دو تیم شد.

همین امر باعث اخطار خورشیدی به گل محمدی شد اما سرمربی پرسپولیس به هیچ وجه کوتاه نمی آمد و خواهان شرح داور در قبال این کارت شد. بعلاوه قلعه نویی و دستیارانش در گل گهر هم اعتقاد به پنالتی داشتند که خورشیدی با آنها هم عقیده نبود.

* کریم باقری مربی پرسپولیس پس از افزایش تنش ها خواهان آرام کردم نیمکت تیمش و در رأس انها گل محمدی را داشت که این اتفاق هم افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 443

به "درگیری لفظی مربیان پرسپولیس و گل گهر، تعجب از داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی مربیان پرسپولیس و گل گهر، تعجب از داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید