دومین پذیرش انتاریو به فاصله یک روز!

به گزارش وبمستر وبلاگ، استان انتاریوی کانادا دیروز 18 ژوئن تنها یک روز پس از برگزاری جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود، پذیرش دیگری را برگزار کرده و طی آن از متقاضیان دوزبانه دعوت کرده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو ارائه کنند.

دومین پذیرش انتاریو به فاصله یک روز!

مجموعا 143 متقاضی اکسپرس انتری در این پذیرش اعلانیه تمایل یا NOI دریافت کردند. امتیاز این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS بین 424 تا 436 بوده است و واجد شرایط راستا مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان یا به اختصار FSSW بوده اند.

گفتنی است این دومین پذیرش برنامه مهاجرت استانی بوده است که برنامه مهاجرت استانی انتاریو آن را به فاصله یک روز برگزار نمود. متقاضیان هر دو پذیرش می بایست در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل می داشتند؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان راستا مهاجرتی اسکیلد ورکر فرانسه زبان می بایست واجد شرایط دسته تجربه کانادایی یا برنامه اسکیلد ورکر فدرال می بودند و حداقل نمره 7 در CLB فرانسه و و نمره 6 در CLB انگلیسی می داشتند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو با متقاضیانی که در این پذیرش دعوت شدند تماس خواهد گرفت. آنها 45 روز فرصت دارند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان به صورت آنلاین ارائه نمایند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 578

به "دومین پذیرش انتاریو به فاصله یک روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پذیرش انتاریو به فاصله یک روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید