مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ده سالگی گلکسی سامسونگ تا روشهایی برای تعمیر شارژر آیفون

به گزارش وبمستر وبلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ده سالگی گلکسی سامسونگ تا روشهایی برای تعمیر شارژر آیفون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

آزمودن نسخه های بتا از سیستم عامل های مختلف همواره با ریسک همراه است و این بار نیز نوبت به شیائومی رسیده تا نسخه بتا MIUI را در گوشی های خود بیازماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از بدترین اتفاقات برای افرادی که عادت دارند مرتب از آیفون خود استفاده نمایند و شارژ گوشی خود را به سرعت از دست می دهند، این است که شارژر آیفونشان خراب گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها نام گوشی گلکسی سامسونگ برای هیچ یک از کاربران موبایل در دنیا نا آشنا نیست، اما شاید کمتر فردی بداند که این گوشی وارد دهمین سالگرد تولد خود شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سنسورهای کوتو از ابزارای هوشمندی هستند که مثل یک دوست صمیمی همه امور خانه را مدیریت می نمایند. این سنسورها دستیار خانگی بسیار ارزشمندی محسوب می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گجت هوشمند لئو یکی از بهترین سرویس های نظارتی در سراسر دنیا محسوب می گردد. این سرویس هوشمند می تواند بر شرایط همه اعضای خانواده نظارت کند، بدون آنکه اعضای خانواده از این نظارت احساس دلخوری نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 870

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ده سالگی گلکسی سامسونگ تا روشهایی برای تعمیر شارژر آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ده سالگی گلکسی سامسونگ تا روشهایی برای تعمیر شارژر آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید