واکنش تند کیهان به هدیه کتری و قوری شورای شهر کرج به ورزشکار مدال آور زن: غلط می کنید!

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدعی هستید که ورزشکار هم به کتری و قوری احتیاج دارد؛ بله، حتماً احتیاج دارد، اما همه خوب می دانیم که احتیاج شما به انداختن عکس یادگاری کنار ورزشکاران مدال آور برای جمع کردن رأی بیشتر از احتیاج یک خانواده به قوری و کتری است.

واکنش تند کیهان به هدیه کتری و قوری شورای شهر کرج به ورزشکار مدال آور زن: غلط می کنید!

روزنامه کیهان نوشت: توهین به یک ورزشکار مدال آور چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. حالا تصور کنید توهین نمایندگان اینقدر وقیح باشند که حتی پا را فراتر از این هم بگذارند و اینجاست که باید به آن ها تاخت تا فکر ننمایند هر کاری که دل شان خواست می توانند انجام دهند. همان ها که توهم خدمتگزاری دارند، اما در پی اهداف خود هستند.

کریم قدیانلو، عضو شورای شهر محمدشهر کرج می گوید: ما هیچ وظیفه ای برای تجلیل از هیچ ورزشکاری نداریم. همان کتری و قوری را هم از روی بزرگواری برای بعضی ورزشکاران تهیه می کنیم. هیچ مسئولی از وزارت ورزش و جوانان و متولیان ورزش این کشور هنوز تقدیری از این ورزشکار ننموده اند و ما هم وظیفه ای نداشته ایم.

در پاسخ به این اظهارنظر بی ادبانه باید گفت اگر وظیفه تان نیست پس غلط می کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن ها از هزار و یک جور رانت بهره مند هستید به امور دیگر می پردازید و بعد منتش را سر مردم می گذارید. وظایف تمام شورا های شهر ها معین است، به خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن ها را انجام نمی دهند، هم دستمزد بالا می گیرند و هم از انواع رانت های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می نمایند.

آن ها وظایف اصلی شان را انجام نمی دهند و هر روز خبر رسوایی های مالی شان منتشر می گردد؛ خبر اختلاس هایشان، اخبار فروش کاربری ها و اخبار دیگری که در نهایت به دستگیری شان می انجامد.

توهین به یک ورزشکار مدال آور و ادامه این توهین با پاسخ های وقیحانه بیانگر این واقعیت است که شورا های شهر ها فرسنگ ها با افق مردم سالاری فاصله دارند. باید به این مسئولان بی خرد گفت که به شغلتان بچسبید و وظایفی را که قانون برایتان معین نموده انجام دهید.

مدعی هستید که ورزشکار هم به کتری و قوری احتیاج دارد؛ بله، حتماً احتیاج دارد، اما همه خوب می دانیم که احتیاج شما به انداختن عکس یادگاری کنار ورزشکاران مدال آور برای جمع کردن رأی بیشتر از احتیاج یک خانواده به قوری و کتری است.

همه می دانیم برای ماندن در قدرت دست و پا می زنید، برای سوءاستفاده از رانت هایی که بابت حضور در شورای شهر از آن ها بهره مند هستید، اما اگر می خواهید به قول خودتان به جای انجام وظایف اصلی وارد موضوعات دیگر شوید باید هدفتان را معین کنید.

اگر هدفتان خدایی است پس باید پاداش درست هم بدهید، پاداشی در شأن و منزلت یک ورزشکار قهرمان و مدال آور. از قلم نیاندازید که این ورزشکاران برخلاف شما باعث عزت و غرور ایران و ایرانی هستند پس بی جا می کنید پاداش آن ها را در حد قوری و کتری یا چیز های دیگر پایین می آورید و بعد هم منت می گذارید.

اگر هم در پی رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید در پی وظایفی که برای انجام آن ها در شورای شهر حضور دارید و بی فایده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم پسند به خودتان نگیرید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 943

به "واکنش تند کیهان به هدیه کتری و قوری شورای شهر کرج به ورزشکار مدال آور زن: غلط می کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند کیهان به هدیه کتری و قوری شورای شهر کرج به ورزشکار مدال آور زن: غلط می کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید