کار مهم کاپیتان پرسپولیس در آسیا

به گزارش وبمستر وبلاگ، در شرایطی که قبل از شروع فصل به نظر می رسید، جلال حسینی که در انتهای دوران بازیگری خود قرار گرفته است کمتر فرصت بازی و درخشش پیدا کند این فصل برای این بازیکن، فصل رکوردشکنی بود. کاپیتان سرخ پوشان در ماه های اخیر، رکورد بیشترین بازی برای تیم های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، رکورد بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر، رکورد بیشترین پیروزی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر به نام خود ثبت نموده است. این بازیکن در این دوره مسن ترین بازیکن و گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر شد.

کار مهم کاپیتان پرسپولیس در آسیا

جلال حسینی که مسن ترین بازیکن تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست در اولین بازی لیگ قهرمانان 2021 اولین گل این دوره را به نام خود زد تا با 39 سال و 2 ماه سن مسن ترین گلزن تیم های در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا گردد. این رکورد پیش از این در اختیار مهدی رجب زاده بود که در لیگ قهرمانان آسیا 2017 در حالیکه 38 سال و 9 ماه سن داشت از روی نقطه پنالتی دروازه الاهلی عربستان را باز کرد.

جلال حسینی بعد از 9 سال پیروز به گلزنی از پشت محوطه جریمه شد و نکته جالب اینکه آخرین گل خارج از هجده قدم این بازیکن هم در لیگ قهرمانان بود که در سال 2012 دروازه لخویا را از پشت محوطه جریمه باز نموده بود.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 458

به "کار مهم کاپیتان پرسپولیس در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار مهم کاپیتان پرسپولیس در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید