آزادی تمساح از لاستیک موتور دور گردنش پس از 6 سال

به گزارش وبمستر وبلاگ، اگر تمساح ها می توانستند صحبت نمایند، این یکی در اندونزی احتمالاً از قهرمانان شجاعی که پایان پس از شش سال درد و رنج آن را از لاستیک موتورسیکلت دور گردنش آزاد کردند تشکر می کرد.

آزادی تمساح از لاستیک موتور دور گردنش پس از 6 سال

به گزارش خبرنگاران، از سال 2016، یک تمساح 4 متری در رودخانه ای که از پالو، سولاوسی مرکزی می گذرد، مشاهده شد که شرایط وخیم این حیوان همدردی بسیاری از مردم در سراسر دنیا را برانگیخت.

یک لاستیک موتورسیکلت دور گردن این تمساح پیچیده بود که به احتمال زیاد عمداً به وسیله مردم در کوششی ناموفق برای به دام انداختن آن به عنوان حیوان خانگی گذاشته شده بود.

با وجود ترس از اینکه لاستیک به آرامی خزنده را می کشد، کوشش های امدادی متعدد به علت گریزان بودن تمساح و نبود تجهیزات نجات مناسب باخت.

تا اینکه عصر دوشنبه مردی به نام تیلی (35 ساله) تله ای متشکل از طناب و مرغی به عنوان طعمه ابداع کرد. هنگامی که تمساح به دام افتاد، ده ها نفر از مردم محلی و بعلاوه اعضای سازمان آتش نشانی و آژانس حفاظت از منابع طبیعی (BKSDA)، لاستیک را بریدند.

تمساح دوباره در رودخانه رها شد و اکنون می تواند بقیه عمر خود را در آرامش سپری کند و دیگر در معرض خطر خفگی در هر لحظه نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 717

به "آزادی تمساح از لاستیک موتور دور گردنش پس از 6 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی تمساح از لاستیک موتور دور گردنش پس از 6 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید