اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران/اردبیل مربی اردبیلی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه جوانان ایران از برگزاری اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل اطلاع داد.

اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می گردد

صادق آرامش 29 شهریور با اعلام این خبر اضافه نمود: اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی کشور در اسلحه اپه از 7 تا 14 مهر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

به گفته وی، به علت اینکه تا انتها امسال مسابقات رده سنی امید آسیا برگزار نخواهد شد، رده سنی امید در اردوی اردبیل حضور نخواهد داشت، ادامه داد: با تصمیم فدراسیون شمشیربازی، فعلاً روی نوجوانان و جوانان متمرکز شده ایم.

مربی اردبیلی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه جوانان ایران اضافه نمود: تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی امارات، در مجموع 6 اردو برنامه ریزی نموده ایم که تقریباً ماهانه یک اردو خواهد بود و سعی خواهیم کرد هرچه زودتر به ترکیب اصلی برسیم تا تمریناتمان اصولی پیش برود.

آرامش افزود: اردوی اول با دعوت از 10 بازیکن نوجوان و جوان شروع خواهد شد و بیشتر حالت شناخت و آنالیز مقدار آمادگی دارد و پس از برگزاری چند دور مسابقه انتخابی، نفرات مدنظر را برای اردوی دوم که احتمالاً در تهران یا یکی از استان های داوطلب برگزار خواهد شد؛ دعوت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 495

به "اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید