تور دبی: خلیل زاده: ترجیح دادم برابر امارات 10 نفره شویم، اما گل نخوریم، فکر نمی کنم صحبت های بچگانه اسکوچیچ را اذیت نمایند

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: برابر امارات ترجیح دادم اخراج شوم و 10 نفره شویم، اما گل نخوریم.

تور دبی: خلیل زاده: ترجیح دادم برابر امارات 10 نفره شویم، اما گل نخوریم، فکر نمی کنم صحبت های بچگانه اسکوچیچ را اذیت نمایند

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اخراج شدن در بازی با امارات و پاک شدن کارت قرمزش با یاری وی ای آر گفت: در فاصله اخراج تا چک کردن وی ای آر و پاک شدن کارت قرمزم 10 سال از عمرم کم شد؛ زیرا 80 میلیون نفر بازی را نگاه می نمایند و ضربان قلبشان برای تیم ملی می زند. آن لحظه فقط فکر می کردم و اصلا به خودم فکر نمی کردم، اما خدا به من نظر کرد و کارت قرمزم بخشیده شد.

خلیل زاده در ادامه گفت: پس از اخراج مشغول غر زدن و رفتن به سمت رختکن بودم. همان موقع ناظر AFC گفت برگرد داخل زمین. با تعجب گفتم برگردم داخل زمین؟ بعد فهمیدم قبل از خطا آفساید گرفته شده است.

مدافع تیم ملی اضافه نمود : آن لحظه که بازیکن امارات با بیرانوند تک به تک شد، قیافه بیرانوند را دیدم و گفتم بازیکن امارات هر طور به توپ ضربه بزند کار تمام است. به همین علت پای او را زدم، زیرا می دانستم این قدر تیم ملی قدرتمند است که 10 نفره هم می توانیم امارات را ببریم. ترجیح دادم اخراج شوم، اما گل نخوریم. خدا را شکر شرایط خوبی در جدول داریم و امیدوارم بازی با کره جنوبی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او درباره عصبانیتش پس از دریافت کارت قرمز گفت : کنعانی زادگان یکی از برترین بازیکنان تیم ملی است. من از کنعانی زادگان بزرگ تر هستم و در زمین به او می گویم که چه کاری انجام دهد. در آن صحنه که بازیکن حریف با بیرانوند تک به تک شد، دیدم که کنعانی زادگان نیست. آن جا بعضی اشتباهات رخ دادند که شاید خودم هم مقصر بودم.

خلیل زاده درباره بازی با کره جنوبی و رویارویی با سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام گفت: قضیه بازی های ملی فرق می نماید. مین در تاتنهام کنار برترین بازیکنان جهان بازی می نماید، اما بازیکنان کره جنوبی در آن سطح نیستند. فکر می کنم تا به امروز کره جنوبی در استادیوم آزادی نتوانسته ایران را ببرد و شرایط برای این تیم بسیار سخت است. اکنون ما هم قوی ترین تیم آسیا هستیم.

مدافع تیم ملی درباره نقدها از سبک بازی تیم ملی و این که گفته می گردد نتایج خوب به خاطر درخشش ستاره های تیم ملی است گفت : این صحبت ها بچگانه است. کسانی که فوتبال را می فهمند می دانند که این مربی است که همه چیز را کنار هم قرار می دهد. همین تیم ملی دست ویلموتس هم بود، اما او چه نتایجی گرفت؟ آن موقع اصلا معلوم نبود ایران از گروهش صعود می نماید یا خیر؛ بنابراین اصلا نباید درباره این مسائل حتی حرف بزنیم. فکر نمی کنم این صحبت ها اسکوچیچ را اذیت نمایند.

او درباره شرایطش در الریان قطر گفت : شرایط تیم ما نسبت به سال گذشته بهتر شده است. امیدوارم سال جاری بتوانیم صندلی خوبی در لیگ قطر به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید

  • شاهکار خوبان عالم و رفقا در فدراسیون فوتبال! / چه کسی راست می گوید؟

خلیل زاده در ادامه صحبت هایش درباره شرایط تیم ملی گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بدون دغدغه به جام جهانی صعود کنیم. همین حالا ما فقط یک زمین تمرین داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 531

به "تور دبی: خلیل زاده: ترجیح دادم برابر امارات 10 نفره شویم، اما گل نخوریم، فکر نمی کنم صحبت های بچگانه اسکوچیچ را اذیت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: خلیل زاده: ترجیح دادم برابر امارات 10 نفره شویم، اما گل نخوریم، فکر نمی کنم صحبت های بچگانه اسکوچیچ را اذیت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید