پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می تواند قهرمان گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم می تواند در نیمه دوم مقابل اولسان کره جنوبی پیروز و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا گردد.

پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می تواند قهرمان گردد

به گزارش خبرنگاران، علی پروین با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه نخست ملاقات با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه نگاه ها در نیمه دوم به ساق پای بچه هاست و بچه ها می توانند پیروز شوند. می توانیم این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم.

وی در واکنش به درخواست عیسی آل کثیر که در استودیو این برنامه حضور داشت و برای پوشیدن لباس شماره 7 پرسپولیس اجازه گرفت، گفت: حاضرم همین جا این شماره را تقدیم کنم. عیسی باید زودتر از اینها به پرسپولیس می آمد. محرومیت آل کثیر یکی دو ماه دیگر تمام خواهد شد و ان شاءالله آقای گل می گردد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه با بازی که انجام دادیم در نیمه دوم نتیجه می گیریم اضافه نمود: حریفان قبلی را به سختی شکست دادیم و کار بزرگی اجرا شده است. بچه ها توان پیروزی دارند. اولسان را گُنده کردند ولی پرسپولیس چیزی کم ندارد. این بازی ملی است و بحث رنگ نیست. همه ایران منتظر هستند و مردم چشم شان به ساق بازیکنان است و بازیکنان باید در زمین زحمت بکشند.

پروین در ادامه گفت: آقای فردوسی پور مخالف ما بود چون ما مخالف مربی خارجی بودیم ولی الان با مربی ایرانی به فینال رسیدیم و می توانیم با مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم. قهرمانی با مربی ایرانی، هنر است. وقتی قهرمان شویم مردم به خیابان ها می آیند. اگر قهرمان شویم برای تیم ملی ما هم خیلی خوب است. مساله استقلال و سپاهان و غیره نیست این بازی ملی است و من هم به چشم ملی به این بازی نگاه می کنم، چون اگر قهرمان شویم برای کشور و تیم ملی هم خوب است و حداقل دل مردم 15 روز شاد است.

وی بیان کرد: 2 سال پیش خیلی غصه خوردم، بعد از بازی گفتند جام را به ژاپنی ها بدهید که من گفتم چطور به آنها جام بدهم؟ برای همین 5 دقیقه قبل از مراسم از ورزشگاه رفتم.

پروین گفت: فکر می کنم پرسپولیس راحت می تواند در نیمه دوم برنده گردد. بازی دست پرسپولیس است و با تذکرات یحیی فکر می کنم پرسپولیس قهرمان گردد. 20 روز است که تیم بازی نکرده و این خیلی به تیم لطمه زد. اگر بازی ها مقابل نساجی و ذوب آهن انجام می شد خیلی برای تیم بهتر بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 96

به "پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می تواند قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می تواند قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید