استقلال ، گل گهر جنگ خون بود!

به گزارش وبمستر وبلاگ، درباره رجحان 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست ویکم لیگ برتر و درگیری های بین بازیکنان و مربیان گفت: بین مربیان دو تیم درگیری وجود نداشت، هر چیزی بود بحث اعتراض به داوری بود. در صحنه ای که مدافع گل گهر برای گرفتن توپ به سمت مجیدی رفت همه ناراحت شدیم چون باید احترام سرمربی استقلال حفظ گردد، البته بازیکن آنها از مجیدی عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد.

استقلال ، گل گهر جنگ خون بود!

داخل زمین دعوا و خون بود. وی با بیان این جمله اضافه کرد: آسیب دیدگی های زیادی برای هر دو تیم رخ داد و سر دو بازیکن شکست، بازی دیروز جنگی بود که خوشبختانه استقلال برنده آن شد.

سرپرست استقلال در مورد اعتراض گل گهری ها به داوری توضیح داد: صحنه پنالتی دوم استقلال قطعاً پنالتی بود. داور با کمکش مشورت کرد و پنالتی را گرفت، این صحنه واضح بود. تیمی که می برد، یعنی برتر بوده است و به نظرم نباید درباره مسائل دیگر صحبت کرد.

طاهری در مورد خوشحالی مربیان و بازیکنان در رختکن پس از بازی گفت: رمز پیروزیت استقلال در این فصل، یکدلی است. همدلی و اتحاد، استقلال را به اینجا رسانده است. تجربه ثابت نموده است هر موقع تیمی یکدل بوده است، پیروز می گردد، با وجود این، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است که صحبت از قهرمانی گردد. خوشحالی ما تنها بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 743

به "استقلال ، گل گهر جنگ خون بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ، گل گهر جنگ خون بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید