جدایی قطعی ستاره استقلال برخلاف نظر نکونام ، محبی 3 ساله به روستوف رفت

به گزارش وبمستر وبلاگ، رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.

جدایی قطعی ستاره استقلال برخلاف نظر نکونام ، محبی 3 ساله به روستوف رفت

به گزارش خبرنگاران، کار پیوستن محمد محبی به تیم فوتبال روستوف تمام شده و حالا رسانه های روسیه نیز این خبر را تأیید نموده اند.

به گزارش RB Sport، دو تیم روستوف و سانتاکلارا پرتغال بر سر انتقال محمد محبی به توافق رسیده اند و این بازیکن 24 ساله قرار است یک قرارداد سه ساله را با تیم روسی به امضا برساند.

وب سایت معتبر اسپورتس روسیه نیز با انتشار این خبر نوشت که محمد محبی این هفته و برای انجام معاینات پزشکی به روسیه می رود و پس از آن قرارداد سه ساله خود را با روستوف امضا می نماید.

رسانه sport-express روسیه نیز در گفت وگویی که با مدیربرنامه های محبی داشته، انتقال وینگر بوشهری به روستوف را تأیید نموده است. این وب سایت به نقل از ایجنت بازیکن سابق استقلال نوشته است که این انتقال از قبل هماهنگ شده و محبی نیز این هفته قراردادش را در روسیه امضا می نماید.

طی روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون محبی و باشگاه استقلال به وجود آمد. وینگر بوشهری در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که آبی ها برای دائمی کردن انتقال او به موقع اقدام ننموده اند و در سمت مقابل نیز آبی ها با انتشار اسنادی، مکاتبات خود با سانتاکلارا را رسانه ای کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 961

به "جدایی قطعی ستاره استقلال برخلاف نظر نکونام ، محبی 3 ساله به روستوف رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قطعی ستاره استقلال برخلاف نظر نکونام ، محبی 3 ساله به روستوف رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید