مهدی مهدوی کیا: مهدی طارمی همه چیزش را داد تا به هدفش برسد

به گزارش وبمستر وبلاگ، پیکشکسوت فوتبال ایران گفت:: آنچه که از دقیقه اول رخ داد، شور و هیجان و برای مهدی طارمی و پورتو مهم بود. همه ایرانی هایی که فوتبال را دوست دارند این بازی را دیدند و از عملکردشان خرسند شدند.

مهدی مهدوی کیا: مهدی طارمی همه چیزش را داد تا به هدفش برسد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدوی کیا در مورد مهدی طارمی به روزنامه آبولا پرتغال گفت: من طارمی را به خوبی می شناسم. حسم می گفت که او به یوونتوس گل می زند؛ تیمی که من خاطرات خوبی از آن دارم، زیرا بهترین بازی خود را که فراموش شدنی نیست به عنوان بازیکن هامبورگ برابر آن ها تجربه کردم؛ برابر زیدان و هم تیمی هایش.

این ستاره پیشین فوتبال ایران اضافه نمود: آنچه که از دقیقه اول رخ داد، شور و هیجان و برای مهدی طارمی و پورتو مهم بود. همه ایرانی هایی که فوتبال را دوست دارند این بازی را دیدند و از عملکردشان خرسند شدند. نتیجه 2 بر صفر عالی بود. نتیجه 2 بر یک کار ها را در بازی برگشت در تورین سخت می نماید.

مهدوی کیا، بهترین بازیکن آسیا در سال 2003 مفتخر است که می بینید طارمی در بهترین حالت قرار گرفته است. مهدوی کیا گفت: او کارش را در پرتغال به خوبی انجام می دهد. طارمی یک تیم کوچک تر (ریوآوه) را برای درخشش و گلزنی انتخاب کرد. انتخاب پورتو تصمیم بسیار خوبی بود. او خیلی زود جایش را پیدا کرد و حالا یکی از مهمترین بازیکنان این تیم است.

مهدوی کیا اضافه نمود:طارمی آرزوی قهرمانی در اروپا را داشت و همه چیزش را در ایران داد تا به این سطح و هدف برسد.

مهدوی کیا که پاس های گل زیادی به علی دایی در تیم ملی ایران داده است تا وی در رقابت با کریستیانو رونالدو همچنان بهترین گلزن ملی دنیا باشد، درباره تفاوت طارمی با دایی گفت: طارمی و علی دایی بازیکنانی با کیفیت های متفاوت هستند، اما مطمئناً از بهترین بازیکنان تاریخ ایران محسوب می شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در سرانجام گفت: طارمی در ایران هم همینطور بود. او در پرسپولیس و در تیم ملی همه جور گلی به ثمر رساند. طارمی همان چیزی است که شما می بینید؛ سریع و باهوش و این توانایی را دارد که برای تیمش پنالتی های زیادی بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 280

به "مهدی مهدوی کیا: مهدی طارمی همه چیزش را داد تا به هدفش برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی مهدوی کیا: مهدی طارمی همه چیزش را داد تا به هدفش برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید