استودیوی سازنده یاکوزا برنامه های زیادی برای آینده دارد

به گزارش وبمستر وبلاگ، استودیوی Ryu Ga Gotoku که برای بعضی به عنوان توسعه دهنده سری اکشن و ماجراجویی یاکوزا شناخته می گردد، سال های زیادی است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت دارد. آن ها به یکی از بازی سازان کمپانی سگا تبدیل شده اند و هر زمان که بازی جدیدی را معرفی می نمایند، بازیکنان زیادی را هیجان فرا می گیرد. آینده این استودیو در حال حاضر به خصوص با تغییراتی که در تیم مدیریتی آن پیش آمده، نامشخص است، با این حال به نظر می رسد که کارکنان استودیو برنامه های زیادی برای آینده دارند.

استودیوی سازنده یاکوزا برنامه های زیادی برای آینده دارد

چند ماه پیش بود که توشیهیرو ناگوشی و دایسوکه ساتو، استودیوی Ryu Ga Gotoku را ترک کردند و ماسایوشی یوکویاما به عنوان رییس نو استودیو انتخاب شد. ناگوشی، رییس سابق استودیو، از زمانی که مجموعه یاکوزا وجود داشته، در آن تاثیرگذار بوده و بعضی از پروژه های قبلی را به عنوان کارگردان رهبری نموده است و در تعدادی از بازی ها به عنوان ناظر ایفای نقش نموده است. رییس نو استودیو هم در تیم نویسندگی همه بازی های یاکوزا تا به امروز حضور داشته است. او بعلاوه در پیامی که تغییرات مدیریتی در استودیو را اعلام می کرد، بیان نمود که بازی بعدی یاکوزا که داستان قهرمان نو سری یعنی ایچیبان کاسوگا را ادامه می دهد هم در حال توسعه است.

حال پس از گذشت چند ماه از اتفاق ذکر شده بسیاری از هواداران درباره شرایط استودیو نگران هستند. هیرویوکی ساکاموتو، کارگردان سری یاکوزا بیان نموده که این استودیو به زندگی خود ادامه خواهد داد و شگفتی هایی در انتظار بازیکنان خواهد بود:

این خبرهای نو احتمالا شامل بازی هایی خارج از سری یاکوزا می شوند. بنابراین در این مرحله، می توان با اطمینان گفت که اگر اثری در حال توسعه باشد، ناگوشی احتمالا قبل از رفتنش دستی در آن داشته است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید دید که استودیو در پنج یا شش سال آینده چگونه پیش خواهد رفت و شاهد چه بازی هایی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر درباره بازی های در دست توسعه این استودیو می توان به هشتمین نسخه یاکوزا اشاره نمود. این نسخه که اتفاقات آن چندین سال پس از بازی Yakuza: Like a Dragon اتفاق می افتد، بار دیگر قرار است داستان قهرمان نو سری یعنی ایچیبان کاسوگا را در قالب یک بازی نقش آفرینی نوبتی روایت کند. لازم به ذکر است که تاریخ انتشار این بازی همچنان نامشخص است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 662

به "استودیوی سازنده یاکوزا برنامه های زیادی برای آینده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی سازنده یاکوزا برنامه های زیادی برای آینده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید