استوری جالب رامین رضاییان؛ پدرجان آروم تر!

به گزارش وبمستر وبلاگ، رامین رضاییان نه تنها در سپاهان بلکه در هر تیمی بازی نموده دوست داشته با پیشروی از جناح راست پاس گل بدهد و یا روی ارسال ها از ضلع مخالف به سمت داخل جمع گردد و نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. علاوه بر اینکه انصافا ضربات کاشته خوبی می زند. این نگرش تهاجمی او را از دیگر مدافعان راست در سال های اخیر متمایز نموده و موجب شد تا بازی های زیادی را برای تیم ملی انجام دهد. در کنار توانمندی باید به سخت کوشی رامین هم اشاره نمود. سخت کوشی که موجب شد تا در همه سال های اخیر کمتر دچار فراز و نشیب گردد.

استوری جالب رامین رضاییان؛ پدرجان آروم تر!

از استوری این روز های رامین پیداست او همواره در کنار تمرین تیمی به طور اختصاصی و به صورت انفرادی تمرین می نماید تا نقاط ضعف خود را از نظر بدنی به حداقل برساند و شاید بی علت نیست که او در این شرایط سنی هم در حمله حضور دارد و هم در دفاع و به مانند یک بازیکن جوان 21 ساله بازی می نماید. رامین در استوری نو که منتشر نموده در کنار پدر مشغول به تمرین است و شوخی هم با پدر داشته؛ کمی آرام تر.

درخشش رامین رضاییان در ترکیب تیم سپاهان در سن 32 سالگی این قدر پر رنگ بوده که بحث بازگشت وی به ترکیب تیم پرسپولیس بار دیگر زمزمه شده است، اما به نظر می رسد او این روز ها از وضعیتی که دارد کاملا راضی است و حالا می کوشد که با تیم سپاهان جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد.

رامین رضاییان این استوری را در زمان برگزاری بازی سپاهان در برابر فولاد آپلود نموده است. او به علت چهار اخطاره بودن نتوانست سپاهان را در مصاف با فولاد همراهی کند، اما همزمان با این بازی این ویدئو را آپلود نموده که با همراه پدر مشغول تمرین است تا نشان دهد در روزی که نتوانست برای سپاهان به میدان بیاید، دست از تمرین و کوشش برنداشته است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 901

به "استوری جالب رامین رضاییان؛ پدرجان آروم تر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری جالب رامین رضاییان؛ پدرجان آروم تر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید