اقامتگاه های ساحلی جامائیکا، لوکس و زیبا

به گزارش وبمستر وبلاگ، جامائیکا یکی از زیباترین مقاصد گردشگری برای علاقه مندان به سواحل گرمسیری و آب های زلال و طبیعت سبز است. با خبرنگاران همراه شوید تا با بعضی از اقامتگاه های تفریحی در جامائیکا آشنا شوید.

اقامتگاه های ساحلی جامائیکا، لوکس و زیبا

اگر شما جزو آن دسته از مسافران هستید که صورت حساب سفرتان صفرهای زیادی دارد و مسئله ای با هزینه های بالا ندارید، اقامتگاه های با امکانات کامل جزو گزینه های ایده آل برای شما محسوب می گردد.

این دست قراردادها می تواند به خوبی سفری بدون استرس و راحت را فراهم آورد و از این طریق هنگام ترک محل با صورت حسابی عجیب غریب که اوقات شما را تلخ می نماید روبرو نمی شوید.

جزیره آنتیگوا شاید این دست سفرهای فول امکانات را ابداع نموده باشد، اما به نظر می رسد که جامائیکا این نوع سفر را به اوج خود رسانده است. در این متن فهرستی از 7 مورد از اقامتگاه های فول امکانات برگزیده ارائه شده است.

کیو (Cave)

خانه های روستایی نگریل در کنار صخره ها به سرویس های بسیار دقیقشان معروفیت دارند: به عنوان مثال ممکن است یکی از کارکنان از علاقه شما به رد استریپ (Red Stripe) مطلع گردد و آن را در اقامتگاه شما قرار دهد. البته بی علت نیست که مقام اول رمانتیک ترین اقامتگاه در کارائیب را کسب نموده است.

غذای این محل به تازگی و سالم بودنش شهره است که در بین اقامتگاه ها آنچنان رایج نیست. علاقه مندان جسور اقیانوس فرصتی می یابند که از روی هر صخره ای به داخل آب زلال شیرجه بزنند. اگرچه ویلاهای شخصی دارای خدمتکار هستند، اما حس تحت نظر بودن در کار نیست، بلکه باید دمپایی بندی پوشید؛ در حالی که مانند یک ملکه با شما رفتار می نمایند.

سندلز رویال مونتگو بی (Sandals Royal Montego Bay)

برای کسانی که در پی اقامتگاهی کمتر جنجالی هستند، اقامتگاه سندلز دارای حال و هوایی بسیار پر نشاط است. این اقامتگاه که در خلیج مونتگرو (Montego) واقع شده، دارای سویت هایی است که روی آب قرار دارند و شما می توانید در حالی که قهوه خود را می نوشید پای خود را در آب فرو نموده و شنای ماهی های کوچک را تماشا کنید.

این اقامتگاه به خاطر خاویار، تورهای هنگام غروب با کاتامارن (نوعی قایق کوچک تفریحی)، سویت های روی آب، خدمتکارهای شخصی و مهم تر از همه قرار داد فول امکانات واقعی اش مشهور شده است.

کاپلز سان سوشی (Couples San Souci)

این اقامتگاه با 4 استخر، سواری با قایق های کف-شیشه ای، یوگا و چشم انداز ها بی نظیرش یکی از صمیمی ترین فضاها را میان اقامتگاه های جامائیکا دارد.

دو قسمت ساحل متفاوت، کافه های روی آب، کایاک سواری و ماساژ سنگی ویژه جزو ویژگی های مهم این اقامتگاه است. این مکان با دورنمای دریای نیلگون جامائیکا یکی از محبوب ترین مکان ها برای گذراندن ماه عسل است.

سوییت های ایبرواستار رز هال (Iberostar Rose Hall)

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارند از تماشا ملکی شاهانه (با امکانات بی شمار) مبهوت شوند، ایبرواستار درخورترین انتخاب است. این برند دسته ای از اقامتگاه های منظم را در ملکی وسیع به رخ می کشد: ساحل و سوییت ها برای همه قابل استفاده است، اما قسمت گرند (Grand) محدود به بزرگسالان بوده و اندکی گران تر است.

این اقامتگاه به بازه قیمت های میانه تعلق دارد. بچه ها برای رفتن به پارک آبی سر از پا نخواهند شناخت، بچه ها و بزرگسالان داخل تیوب هایی در لیزی ریور (Lazy River) لحظاتی به یاد ماندنی را سپری خواهند کرد.

باشگاهی برای بچه ها بین 4 تا 12 سال وجود دارد و هر اتاق دارای یک تراس است. اگر تمایل داشته باشید، اتاق شما با چشم انداز ای خارق العاده همراه خواهد بود.

سانست ات د پالمز (Sunset at the Palms)

این اقامتگاه که در انتهای ساحلی 7 مایلی قرار گرفته، برای کسانی که به کندکاو در طبیعت جامائیکا تمایل دارند برترین گزینه است. خانه های درختی اتاق شما خواهند بود، آواز غورباقه ها شما را به خواب برده و مرغ مگس خوار شما را از خواب بیدار خواهد نمود.

این هتل مخصوص بزرگسالان است و به همین علت سر و صدای بچه ها، مزاحم استراحت شما نخواهد شد. برای هر اتاق، بالکنی اختصاصی در نظر گرفته شده است. تهویه اتاق به دو شکل هوای آزاد و تهویه مطبوع (که برای عصرهای شرجی لازم است) تعبیه شده است.

تفریحات جمعی سرگرم نماینده ای چون کلاس های آشپزی کارائیبی (آموزش پخت مرغ سوخاری معروف آن محل) و گشت و گذار در باغ های گرمسیری بر لذت سفر هر چه بیشتر می افزاید.

روستای ملیا براکو (Melia Braco)

این محل نسبت به سایر اقامتگاه های لوکس جزیره فضای کمتری دارد و حسی مطبوع و آرامش بخش به میهمانان خود القا می نماید. اقامتگاه دارای 8 رستوران و کافه است که دوتای آن ها روی آب بنا شده اند.

باشگاهی مجهز برای ورزش کردن (تنها در صورتی که مایل باشید) وجود دارد و میهمانان می توانند در کابین های ساحلی خود به استراحت پرداخته و مرغ خوشمزه محلی را میل نمایند.

اقامتگاه و چشمه آب معدنی فرانکلین دی

اگر با خانواده سفر می کنید این اقامتگاه برایتان شرایطی ایده آل فراهم خواهد نمود. خوشبختانه در قرارداد این اقامتگاه پرستار شخصی کودک (روزانه از ساعت 9 صبح تا 4:40 عصر) نیز لحاظ شده است. از این رو شما آزاد هستید قبل از این که کودک خود را به بوفه مخصوص بچه ها ببرید، به آب گرم بروید یا از رستوران های مناسب بزرگسالان لذت ببرید .

بچه های که به این اقامتگاه می آیند قطعا حوصله شان سر نمی رود: سرسره ای آبی به طول 33 متری به نام بیگ بلو (Big Blue)، قایق سواری ویژه با قایق کف شیشه ای، کلاس های تنفس زیر آب، استخرها، ماهی گیری، کلاس های آشپزی و حتی بازی های کامپیوتری همگی این محل را به مقصدی هیجان انگیز برای بچه ها تبدیل می نماید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 657

به "اقامتگاه های ساحلی جامائیکا، لوکس و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه های ساحلی جامائیکا، لوکس و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید