امیدواری کادرفنی تیم ملی فوتسال به گروه بندی تورنمنت تایلند

به گزارش وبمستر وبلاگ، کادرفنی تیم ملی فوتسال امیدوار است تیم ایران در گروهی سخت در تورنمنت تایلند قرار بگیرد.

امیدواری کادرفنی تیم ملی فوتسال به گروه بندی تورنمنت تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسمی اسامی تیم های شرکت کننده در تورنمنت تایلند، حضور 5 تیم راه یافته به جام جهانی لیتوانی2021 در این رقابت های معتبر قطعی شده که حضور میزبان جام جهانی (لیتوانی) در تایلند یکی از مجذوب کننده ترین آن ها است.

طبق اعلام رسمی کمیته برگزاری مسابقات، پنج تیم ایران، لیتوانی، مصر، تایلند و ازبکستان به اسم تیم های جهانی و تیم های تاجیکستان، کوزوو و موزامبیک به اسم سه تیم دیگر، شرکت کنندگان این تورنمنت مجذوب کننده را تشکیل می دهند. جدا از فرصت بازی با لیتوانی به اسم میزبان جام جهانی، بازی با تیم های تایلند، ازبکستان و مصر هم محک مناسبی است. این تیم ها گرچه در رنکینگ از ایران پایین تر هستند اما به لحاظ تدارکاتی می توانند حریف مناسبی برای ایران باشند به خصوص که این تیم ها در جام جهانی هم حضور دارند.

کوزوو هم یکی از تیم های حاضر در این پیکارهاست که با توجه به هم گروهی ایران با صربستان در جام جهانی، ماکتی از این تیم است و ناظم الشریعه می تواند با شبیه سازی کوزوو به صربستان برای مصاف با تیم اروپایی در جام جهانی تیمش را محک خوبی بزند.

از سوی دیگر تیم ایران پیش از این راضی به بازی با تیم هایی چون عمان،عراق و ارمنستان در تورنمنت صدرا شده بود که این رقابت ها لغو شد و در این شرایط بازی با تیم هایی چون موزامبیک یا تاجیکستان هم فرصت خوبی است تا بازیکنان به هماهنگی رسیده و پا به توپ شوند.

کادرفنی تیم ملی امیدوار است گروه بندی این مسابقات به نحوی باشد که حریفان قدرتمند در گروه ایران قرار گرفته تا تیم ملی محکی جدی را در این بازی ها تجربه کند.

لازم به ذکر است این رقابت ها از 29 تیر ماه 1400 به مدت یک هفته و در قالب دو گروه 4 تیمی برگزار خواهد شد که هر از هر گروه دو تیم راهی دور حذفی خواهند شد. قرعه کشی این رقابت ها در هفته جاری به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 428

به "امیدواری کادرفنی تیم ملی فوتسال به گروه بندی تورنمنت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری کادرفنی تیم ملی فوتسال به گروه بندی تورنمنت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید