ایرانی ها برای سفر بدون ویزا به آفریقا آماده باشند

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران : معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اعلام امکان سفر بدون ویزا به آفریقابرای ایرانی ها گفت: چند کشور آسیایی و آفریقایی ثروتمند در چند هفته آینده برای مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانیان بر می دارند. این کشورها ،کشورهای آفریقایی پولدار هستند که قدرت خرید بالایی دارند و قرار است تیم هایی از این کشورها در این ارتباط به ایران سفر کنند.

ایرانی ها برای سفر بدون ویزا به آفریقا آماده باشند

به گزارش خبرنگاران ، صفری گفت: اگر توافقات خود با دیگر کشورها را عملیاتی و اجرایی کنیم ،قطعا کشورهای مختلف با ما در حوزه های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی کار می کنند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان این که چند کشور آسیایی و آفریقایی ثروتمند در چند هفته آینده برای ت مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانیان بر می دارند، گفت: این کشورها ،کشورهای آفریقایی پولدار هستند که قدرت خرید بالایی دارند و قرار است تیم هایی از این کشورها در این ارتباط به ایران سفر کنند.

مهدی صفری در ادامه با تاکید بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی شرح داد : اگر ارتباطات تجاری و و اقتصادی خود را با دیپلماسی مناسب و پیگیرانه پیش ببریم و قول ها و توافقات خود با دیگر کشورها را عملیاتی و اجرایی کنیم ،قطعا کشورهای مختلف با ما در حوزه های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی کار می کنند.

وی همچنین با اشاره به سفرهای دیپلماتیک مقامات کشورهای مختلف منطقه و کشورهای همسایه به تهران طی روزهای گذشته گفت: ایران به کانون دیپلماسی در منطقه تبدیل شده است و این موضوع دارای اثر های اقتصادی و تجاری خوبی برای کشور ما است.

جمهوری آفریقای جنوبی کشوری در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند است. این کشور سه مرکز متفاوت دارد ؛ قوهٔ مجریه در پرتوریا ، مجلس در کیپ تاون و قوهٔ قضائیه در بلوم فونتین مستقر است. پرجمعیت ترین شهر جمهوری آفریقای جنوبی شهر بزرگ ژوهانسبورگ است. جمهوری آفریقای جنوبی با کشورهای نامیبیا ، بوتسوانا ، زیمبابوه ، موزامبیک ، سوازیلند و لسوتو (کشوری که در سرزمین آفریقای جنوبی محصور شده است) هم مرز است. آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی دارد؛ 9 زبان از زبان های آفریقایی خانوادهٔ بانتو و دو زبان اروپایی ؛ یکی زبان آفریکانس که از هلندی ریشه گرفته و زبان اکثریت سفیدپوستان و دورگه های این کشور است و دیگری زبان انگلیسی که در تجارت و عرصهٔ عمومی استفاده زیادی دارد اما فقط پنجمین زبان پرگویشور در خانه هاست.

گفتنی است تورهای آفریقا هموما بالای 70 میلیون قیمت می خورند .در جدول زیر که یکی از آژانس های معروف اجراکننده آن است می توانید قیمت ها را ملاحظه کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 798

به "ایرانی ها برای سفر بدون ویزا به آفریقا آماده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها برای سفر بدون ویزا به آفریقا آماده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید