باغ و عمارت اکبریه باید کانون گردشگری بیرجند باشد (هزینه ساخت ویلا دوبلکس)

به گزارش وبمستر وبلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر گشته، باغ و عمارت اکبریه باید کانون گردشگری بیرجند باشد.

باغ و عمارت اکبریه باید کانون گردشگری بیرجند باشد (هزینه ساخت ویلا دوبلکس)

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی در بیرجند و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باغ و عمارت جهانی اکبریه باید با هم افزایی همه دستگاه ها به مرکزی برای تجلی فرهنگی از همه ساحتها تبدیل گردد.

وی میراث فرهنگی را داشته ای بزرگ خواند و یادآور شد: همه ما موظف به حفظ و احیای میراث فرهنگی هستیم و نباید بگذاریم هیچ آجری، خشتی، درختی و بنایی که از فرهنگ ما به ارث رسیده، دچار خدشه گردد.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه مراقبت به معنای ایستایی نیست، یادآور شد: مراقبت از میراث فرهنگی به معنای ایجاد اتفاقات خوب در راستای پویا کردن آنهاست.

جلالی ادامه داد: اتفاقی که باید بیفتد این است که با همگرایی همه حوزه ها، صنایع دستی، مناسک، آداب، رسوم، داشته های طبیعی و کشاورزی در خدمت یک مکان به معنای باغ اکبریه بیاید.

وی با اشاره به تدبیر استان مبنی بر ورود بنیاد مستضعفان به طرح بهسازی باغ و عمارت اکبریه بیان نمود: این ابتکار دولتمردان و ایجاد هم افزایی بین دستگاهی، میراث فرهنگی را موظف می نماید به عنوان ناظر بومی، قوانین، پروتکل ها و دستورالعمل هایی که برای حفظ هر میراث لازم است را رعایت کند که این تحولات و هم افزایی دستگاه ها و نهادها باعث رونق بیشتر باغ اکبریه خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 863

به "باغ و عمارت اکبریه باید کانون گردشگری بیرجند باشد (هزینه ساخت ویلا دوبلکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ و عمارت اکبریه باید کانون گردشگری بیرجند باشد (هزینه ساخت ویلا دوبلکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید